Ik heb sinds een aantal dagen een ongelooflijke kiespijn. Ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt, want er zit waarschijnlijk een gaatje of onsteking, ik weet het niet precies, onder een oude vulling. Ik weet nu niet wat ik moet doen met de borstvoeding. Toen m'n oudste dochter een baby was en ik haar nog BV gaf, ben ik ook een keer bij de tandarts geweest. Ik kreeg toen een verdoving en de tandarts zei dat dat echt geen kwaad kon voor de BV. De volgende dag heeft m'n dochter bijna de hele dag aan ruk door geslapen en bijna niet wakker te krijgen. Misschien toeval, ik weet het niet. Ik zie er nu in ieder geval vreselijk tegenop. Ook omdat de vulling die eruit moet zo'n amalgaam vulling is en dat toch ook weer schadelijk kan zijn.
Micah krijgt nu per dag 3x BV en 1 keer een papfles gemaakt met flesvoeding. Ik dacht eraan om misschien een paar keer melk af te kolven en weg te gooien en hem dan zolang flesvoeding te geven. Maar ja, hoe lang duurt het voordat de verdoving en eventueel kwik van de vulling uit de BV zijn.
Ik zou het ook zonde vinden om te stoppen met BV.
Stiekem hoop ik dat de kiespijn minder wordt of weggaat zodat ik de tandarts nog even kan uitstellen.
Groetjes Patricia
Micah krijgt nu per dag 3x BV en 1 keer een papfles gemaakt met flesvoeding. Ik dacht eraan om misschien een paar keer melk af te kolven en weg te gooien en hem dan zolang flesvoeding te geven. Maar ja, hoe lang duurt het voordat de verdoving en eventueel kwik van de vulling uit de BV zijn.
Ik zou het ook zonde vinden om te stoppen met BV.
Stiekem hoop ik dat de kiespijn minder wordt of weggaat zodat ik de tandarts nog even kan uitstellen.
Groetjes Patricia