Graag jullie mening omtrent mijn cyclus

JosjeM

New member
Sinds ik gestopt ben met de pil zijn mijn cyclussen als volgt:

50-29-31-30-32-28-33-34

Persoonlijk vind ik dit niet heel erg regelmatig gezien er een verschil van een dag of 5/6 in kan zitten.

Op dit moment zijn we bezig met ronde 5 van een eerste kindje en zit op cyclusdag 16 en nog geen positieve ovulatietest in handen gehad.
 
Of heb je cervixslijm of lichte bloeding rond tijd van eisprong?

ik zelf werk ook altijd met ovulatietesten, ze zijn bij mij nog nooit positief geweest, en wel al drie keer zwanger geweest.
 
Ik heb eenmaal mijn eisprong gevoeld, dat was geloof ik ronde 3. Die ronde had ik wel een positieve ovulatietest van CB. Tevens de ronde waarbij mijn cyclus 28 dagen duurde. Ik zou willen dat ik dat altijd had, haha.

Nu gebruik ik de dipsticks van sensitest, de normale, maar heb gisteren de sensitive besteld. Kijken of dat beter werkt voor mij.

Cervixslijm denk ik wel elke keer te hebben, maar omdat wij zo'n 3 dagen na mijn menstruatie beginnen met om de dag vrijen, weet ik soms niet of het nou nog sperma is of dat het mijn slijm is. (sorry voor de details!)

Temperaturen wil ik de volgende ronde proberen, mocht dit nodig zijn. Voor nu test ik nog door tot cyclusdag 22. Iemand vertelde mij namelijk dat je bij een cyclus van 28 dagen de eisprong tussen dag 10 en 18 kan plaatsvinden en dat je dan een kortere LF hebt, wat mogelijk is.
 
Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus. Varierend van 30 dagen tot 46.. meestal schommeld ie tussen de 33 en 36 dagen. Ik heb nu 3 maanden ovulatietesten gebruikt.. en alle 3 de maanden wel me eisprong gevonden maar allemaal op verschillende dagen.
 
Terug
Bovenaan