graag jullie mening!!

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje en wil daar jullie mening over horen.
Mijn zoontje is nu 6 maanden en 1 week, nu zou ik heel graag een stukje willen fietsen met hem voorop, het is al niet zo vaak mooi weer en morgen word het nog een dag dat het mooi word.
Mijn zoontje kan nog niet helemaal zelfstandig zitten,maar met steun kan hij wel blijven zitten.
Ik twijfel enorm om toch met hem te gaan fietsen, is het verstandig om het te doen ivm zijn ruggetje.
Kan het wel al met 6 maanden?
Ik ga dan niet hele stukken fietsen maar even een klein blokje om.
Wat denken jullie gewoon doen of niet.
alvast bedankt voor jullie reacties.

Een twijfelende mama.
gr. wendy
 
Hoe leuk het ook is ik zou het er niet op wagen! Zolangjouw kleine mannetje nog niet zelf kan zitten is hij ook niet in staat om klappen op te vangen die je tijdens het fietsen krijgt bij hobbels enz..

van de week stond er nog een stukje op het forum van Joyce dat een Vrouw een stukje was gaan fietsen met haar kindje dat nog niet kon zitten, ze dacht het kindje lekker in slaap gehobbeld te hebben maar thuis aangekomen bleek het kindje dood! nekje gebroken!!

Dus ik zou hoe leuk ook toch nog maar even wachten! In de herfst fietsen ook nog goed te doen toch..!

Groetjes Corine
 
hoi,

bedankt voor jullie reacties, jullie hebben me overtuigd, ik ga wel wandelen.
jeetje Corine, ik schrok van jou verhaal ik moet er niet aan denken dat dit je kan overkomen.
Dus dan maar met de benewagen, ook lekker!
maar vanaf welke leeftijd kan ik het wel wagen?
Of kan het pas echt als hij helemaal zelfstandig zit?

alsnog bedankt,
gr.Wendy
 
Hoi Wendy.
Pas gaan fietsen als hij echt goed zelf kan zitten hoor. Meestal is dat zo rond 8 maanden. Mijn zoontje is nu 8 1/2 maand en sinds vorige week stappen we af en toe op de fiets. het is echt geweldig, vindt mijn zoontje ook. Zorg wel dat je een windschermpje hebt op de fiets hoor. Mijn zoontje heeft nu ontstoken oogjes, wellicht van de wind.

veel plezier straks
 
Ik heb besloten om toch maar te wachten tot dat hij echt helemaal zelfstandig kan zitten, en idd corine in de herft kan ik ook nog fietsen.
Anja32 bedankt voor de tip, na het verhaal van Corine kan ik echt wel wachten tot 8 maanden.
gr. Wendy.
 
Terug
Bovenaan