Ik heb een wakkere baby, zoals ze dat op het cb noemen. Ze is 8 weken oud, slaapt overdag hoogstens 2 uurtjes in totaal, meestal 4 hazeslaapjes. Overdag is ze vrolijk, na 22 uur wordt ze behoorlijk moe en gaat ze tot meestal half 3 slapen. Daarna voeding en verder slapen tot ong 6 uur. Soms nog een slaapje daarachter aan van een klein uurtje maar daarna is ze overdag wakker. Nu kreeg ik het boek "inbakeren en regelmaat 'van auteur Ria Blom en als ik dat lees slaapt mijn kleine te weinig en moet ik haar steeds in bed leggen overdag na voeding en beetje spelen. Ik weet het niet, mijn gevoel laat me in de steek want bij allebei trek ik mijn twijfels! Wat vinden jullie, toch maar in bed leggen en uur laten huilen (want dat doet ze echt, ik heb het 4 dagen geprobeerd nu)en daarna pakt ze half uurtje slaap. Of gewoon laten lopen zoals het gaat zonder de regelmaat die in het boek beschreven staat. Ik heb overigens wel enige regelmaat hoor, maar ik ga er nog weleens op uit met haar, in de auto of wandelend, en dan loopt het alweer anders....
Ben erg benieuwd naar jullie kijk hierop want ik ben er toch wat onzeker over!
Veel groetjes en alvast bedankt voor de reacties,
Gwen
Ben erg benieuwd naar jullie kijk hierop want ik ben er toch wat onzeker over!
Veel groetjes en alvast bedankt voor de reacties,
Gwen