graag jullie reactie

Meiden, willen jullie even een reactie geven? Natuurlijk weet ik wel dat ik gewoon af moet wachten, maar toch...Je bent zo nieuwsgierig, he.

- Jan. gestopt met pil, cyclussen van 28 dagen.
- Gisteravond buikpijn gekregen, nu nog maar er is niets roods te zien. mijn nod is vandaag.
- In de juiste periode maar 1x geklust, niet veel.
- Een paar vage klachten die net zo goed niets kunnen betekenen. Steken rechts van m'n navel, en aan beide kanten onderaan.

Wat ik het vreemdst vind is dat ik sinds gisteravond buikpijn heb maar dat er nog niets te bespeuren is. (of hebben jullie dat ook vaak) Ging er eigenlijk vanuit dat het deze maand niet raak is maar nu krijg je toch (valse?) hoop.

Ik weet dat jullie geen helderziende zijn, maar wat denken jullie? Testen wil ik zeker nog niet, misschien is alles nog in de war van de pil?
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Hoi marijke,

Wat spannend weer voor je joh! Zo zie je maar dat ook al wil je er niet teveel mee bezig zijn je er toch niet onderuit komt dat het rondstreeks je NOD weer in je hoofd spookt! Is het een ongi-pijn of voelt het toch anders?

Ik zou het nog even afwachten en dan toch maar gaan testen hoor! Het kan dat die ene x een schot in de roos is geweest ik heb het wel eens vaker gelezen!

Suc6 met wachten meid!

Liefs moi xxx

Ik weet uit ervaring dat "maar" een keer genoeg kan zijn. Maar als je bent gestopt met de pil kan je ook met een ander gevoel je ongi krijgen. Veel meer pijn en een ander rotgevoel. Zo kun je jezelf gek maken,maar probeer het rustig af te wachten en vol goede moed. Als het nog even duurt wordt het anders zo'n ellende iedere maand met die teleurstelling. Bij mij is het na 6 weken mis gegaan dus we gaan het weer proberen. Succes....

Hoi Marijke,

ik wil je niet teveel hoop geven, maar ik herken wel wat in je verhaal.
Ik ben zelf eind december gestopt met de pil. Had eerst een lange cyclus van 37 dagen. Ik heb de maand daarna weer gewacht tot 37 dagen, maar toen voelde ik me op dag 38 ineens heel raar.
Had het gevoel alsof in ongi moest worden en ik voelde kleine steekjes in mijn lies.

Dat is ook wel ongeveer wat jij voelt toch?

Ik bleek zwanger te zijn....

Ik zou nog even een weekje wachten (als je dat kunt) en dan testen. Misschien ben je wel zwanger?! Ik moet er wel ook bij zeggen dat je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden.

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!

Succes.
Lfs. M.
(11 wkn)

Hoi Marijke,

Ik ben ook in januarie gestopt met de pil,was tot op heden ook regelmatig(28dg.). Deze maand na 8dg. overtijd twee neg. testen toch ongi. geworden.
Dus wat ik hiermee wil zeggen alles is mogelijk, succes.

Gr. leeuwin

Terug
Bovenaan