Graag jullie reaktie!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

NOu heb ik als het goed ik vorige week mijn eisprong gehad
Maar ik blijf deze keer veel slijm verlies houden
weten jullie waar dit mee te maken kan hebben........
echt van dat draderige slijm...

bedankt groet meissie 28

Hallo meissie 28

Ik kan je niet helpen aan een antwoord, maar ik heb hetzelfde als jij.
Een week voor mijn NOD had ik draderig slijm, dus ik dacht eisprong. Hebben geklust maar het slijmverlies blijft. soms voel ik gewoon dat het nat wordt in mijn onderbroek (sorry beetje vies.) Ben nu dus al een paar dagen overtijd en het slijm blijft.
Wie weet is er iemand die er wel een antwoord op weet, ik wou je gewoon even laten weten dat je niet de enige bent.

Groetjes Marjolein

hallo

bij mij was dat ook het geval en ik dus naar de gyn ivm verleden van bbz en miskraam hij echo gemaakt en inderdaad ook in buik veel slijm wat bleek nu mijn eisprong moest nog komen was gewoon erg laat.

dus zou zeggen klussen tot het ophoud dan heb je pas je eisprong gehad, dat zei in ieder geval de gyn tegen mij en wat blijkt ik ben nu zwanger 6 weken en 4 dagen en vanmiddag de echo om te kijken of het ook daat werkelijk goed is.

nou ik hoop dat jullie hier iets aan hebben

xxx mandy mama van mayke

hoi meiden

bedankt voor jullie reaktie
we zijn wel gestopt met klussen hadden er even geen zin meer in
moet helaas dus maar afwachten.....
heb ok wel eens gehoord dat het bij een beginnende zwangerschap kan horen maar ja dat weten we pas over een 10 dagen of zoiets
als mijn ei sprong er nog aan moet komen zou ik wel alle records breken want zo laat is ie nog nooit geweest

bednakt voor jullie reaktie

enneh mamma van maike heb je al getest?

succus

oeps ik bedoel marjolein heb je al gestest en mamma van maaike was je eisprong nou idd later als je de duur van je zwangerschap terug rekent?

xx

Hallo Meissie

Wat doet het forum raar, heb net gereageerd maar volgens mij is het niet geplaatst.

Ik ga vandaag een test halen, gisteren durfde ik niet want het was erg druk bij de drogist.
Ga maar even naar de andere kant van de stad, hopen dat ik daar geen bekende tegen kom.
Heb nog steeds pijn rechts onder in   mijn buik, vooral met lopen doet het pijn.

Ben benieuwd hoe   de test gaat, denk negatief maar omdat ik foto's moet laten maken bij de tandarts wil ik het wel zeker weten.

Groetjes Marjolein

hallo marjolein

wat ontzettend spannen!!!

ik duim voor je

laat je het ff weten

xx meissie 28

Terug
Bovenaan