Graag mening jongensnaam

<p>Hoi! </p><p> </p><p>Ik ben nu ruim 33 wkn zwanger en we komen maar niet helemaal op 1 lijn qua naam. </p><p>Het is ons 3e kindje. Dochter heet Anna-Sophia (roepnaam Anna), zoon heet Lionel (spreek je Engels uit) en nu zitten we te denken aan (manlief wilt graag maar ik weet het nog niet zeker maar overweeg sterk) de naam Noël voor onze ongeboren zoon. </p><p>Het zijn halfbloedjes dus we willen graag een beetje internationale namen en geen Jan of langs andere kant een Juan Carlos. </p><p> </p><p>Wat vinden jullie??? </p><p>Mening wordt gewaardeerd! </p><p> </p><p> </p><p>Liefs</p>

Ik vind de naam noël heel leuk, op zn engels dan. Dus ik zeg doen!
Arlo of Matteo stonden hier ook op de lijst voor als het een jongen was. Maar was een meisje

Ik vind het een mooie naam. Wel lijkt het erg op de naam van je andere zoontje in uitspraak. Je kunt het zelf een paar keer uitspreken achter elkaar als je ze roept voor t eten haha. Is het dan een tongbreker of matcht het juist lekker?

Ja ik vind het ook leuk. We zijn er alleen al zo lang mee bezig! Ik dacht eerst dat we een naam hadden maar toen vond hij het toch niet super leuk. Ik moet het altijd een tijd laten bezinken en "eraan wennen" haha! 

Terug
Bovenaan