graag mening

Hoi!
Ik zou graag wat meningen horen over mijn "probleem". Ik ben 41 jaar, woon samen, heb 2 kinderen van 9 en 11 jaar uit mijn eerdere huwelijk en ben gesteriliseerd. Mijn huidige partner heeft geen kinderen van zichzelf, maar zou die wel heel graag krijgen. Al zegt hij dat hij zich vader genoeg voelt van de mijne, voel ik dat het bij hem wel speelt. Ook ik zou graag een kindje van ons samen hebben, maar het feit dat ik gesteriliseerd ben (eileiders zijn doorgebrand) en onze leeftijd (mijn vriend is 42), houden ons een beetje tegen. Graag zou ik willen vragen wat jullie ideeën hierover zijn en of jullie ervaringen hiermee hebben...
Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Als ik jou was nam ik contact op met je gynocoloog, deze weet vast meer over je situatie te vertellen..enne leeftijd en kinderen zegt idd niet alles, mijn eigen moeder kreeg nog een kleine op haar 45 e...
Heel veel suc6!
 
Ik heb er geen ervaring mee en ken ook niemand die deze ervaring heeft. Ik zou inderdaad zoals simoon al aangeeft kontakt opnemen met een gynocoloog of huisarts. Sterkte ermee.
 
Ik heb er geen verstand van of het allemaal ongedaan gemaakt kan worden, de sterilisatie. Maar wat je leeftijd betreft, wat maakt leeftijd nou uit als je het graag wil is het toch goed. Het enige is dat er meer risico's zijn.
Maar daar hebben ze ook weer allemaal middelen voor zoals een vlokkentest als je dat zou willen.

Ik zou gewoon naar m'n gevoel luisteren
Iedereen heeft er wel een mening over maar je eigen mening telt.

Veel sterkte met jullie beslissing
Veel liefs
Brenda