graag meningen over de x aventure

hallo,
ben al een beetje rond aan het kijken voor een duokinderwagen voor onze twins die we in juli gaan verwachten.
nou valt mijn reuze steeds terug op de x aventure twinco. zeker omdat het toch wel ook de voordeligste is.
nou horde ik pas van iemand dat het onderstel van zo'n kinderwagen niet echt sterk is.
is er iemand die ook een x aventure heeft dan wel geen duo.
graag jullie mening.

groetjes
 
k heb een x adventure gehad.. met enkel voorwiel en driewieler (met 2voorwielen naast elkaar zeg maar) die zou ik persoonlijk niets vinden voor 2 kids... kheb nu zelf kindje v 9 maanden en ben a.s dinsdag 17 wkn zwanger.. kheb nu via marktplaats een easywalker opgedaan.. nadat ik em gekocht had kwam ik er zelf achter dat de gordeltjes misten (helemaal niet doorgehad met kopen) en dat die mensen alleen de stangen hadden voor 2 reiswiegjes gelijk erop te zetten.. en bij ons moet dit apart.. nu had ik mail gedaan naar easy walker wat de kosten daarvan zijn.. de gordeltjes waren service en die 2 stangen die ik nodig heb hoefde ik maar 15euro voor te betalen.. en dat ondanks dat ik wagen 2e hands heb. K zweer dus nu bij de service van easy walker:) :)
 
Geen ervaring mee!
Maar heb wel hele goede ervaring met de powertwin van Jane. 3 wieler, die ontzettend stabiel is. Makkelijk alles erop en eraf klikken, makkelijk met 1 hand te besturen, klein in te klappen!
Misschien wel een ander idee??!!
 
Ik heb net een nieuwe duowagen gekocht van first wheels. Zijn in de aanbieding op www. duowagens.nl
Helemaal compleet met 1 echte reiswig( dus geen babynestje net als bij de x adventure) en 2 buggyinzetten, regenhoezen en muskietennet voor € 375,-. Hele mooie wagen....

Heb nu voor de oudste alleen nog de x adventure. Wel een hele fijne wagen vind ik dan. Niks mis mee,....

Succes met je keuze...

Groetjes Miranda
 
Die Firstwheels heb ik ook gehad (net als mamavanN). Super wagen, zeker ivm met de babyreiswiegen. Rijdt fijn, wel breed, maar dat had ik liever dan achter elkaar op buggywieltjes, toch een stuk extra comfort voor jou en babies!

 
Wij hebben een tweedehands X adventure kinderwagen gekocht. Nog niet gebruikt, maar allebei mijn schoonzusjes hebben ook een wagen van dat merk en daar hoor ik alleen maar goede verhalen over
 
heb er ook 1 gehad en ik zette er soms zelfs drie kids in. uiteindelijk is de wielas versleten en koste het 50 euro om te vervangen (was een ouder model) maar prima wagen
 
Terug
Bovenaan