Graag reactie...

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Wij zijn in strijd haha op wie lijkt Yoëll het meeste???? Ik krijgt telkens te horen dat ie echt heel veel op zn papa lijkt....en ik zeg dus weer dat ie op mij lijkt...HELLUPPPP

Yoëll met papa

Yoëll en ikke....

Sorry, foto`s zijn een beetje ver af genomen maar deze zijn het recents.....

Liefs Denise

Hmmm...inderdaad erg moeilijk te zien , zowieso vind ik dat je het pas echt goed ziet als je iemand kent door de uitdrukkingen in het gezicht!
Maar op deze 2 foto's vind ik hem wel echt op jouw lijken hoor...!!

Ik vind dat mijn dochter veel op mijn man lijkt (in het dorp vind verder helemaal niemand dit),maar de baby foto's laten zien dat ze echt preciesssss mij is!! Echt een kopie !
Maar ik zie idd de uitdrukkingen van mijn man...en zelf kijk je toch met een bepaalde blik in de spiegel en ik ken mijn eige uitdrukkingen helemaaaal niet! (kun je nagaan hoe vaak ik in de spiegel kijk!!haha)

liefs lonneke

Uhm.. ik denk bij Yoëll de vorm van het hoofd en de haren van papa en de uitdrukkingen van mama.... moeilijk hoor om met 1 foto te moeten bepalen.

(ik mail als Tyche in bed ligt)

liefs Kirsten

Ik denk toch dat hij het meest op mama lijkt. Beetje moeilijk om te zien.

Groetjes,
Nelly.

Eigenlijk had je close-up foto's moeten sturen konden we het beter zien. Maar van deze afstand denk ik de ogen en alles daarboven van je man en neus en kin en zo van jou.

Het is inderdaad wel een beetje moeilijk te zien op de foto

maar ik vind hem toch meer op jou lijken

liefs Pauline

Terug
Bovenaan