Graag tips voor babybadje

Hoi,
Hier een februari mama en ik heb een zoontje van 19 maanden. Mijn ervaring met de badjes is dat het allerbelangrijkste is dat je standaard goed in hoogte kan verstellen. Als het te laag is krijg je last van je rug. En meestal is je partner nog wat groter, dus dan is het fijn voor hem als het badje voor hem wat hoger kan. Verder gebruikte wij ook altijd een badslang van de Hema. Die is zeg maar de stop en kan je als je klaar bent in je was bak of bad/douche hangen om leeg te laten lopen. Wat een badje vol met water optillen is echt reuze zwaar! Verder is zo'n badje van de hema volgens mij prima hoor. De hema heeft hele degelijke spullen. Heb zelf niet het badje van de hema, maar over alle andere spullen die ik van de hema heb ben ik dik tevreden.
Deze ronde hebben we wel een ander systeem met het badje, we zijn verhuisd en hebben geen ruimte meer voor het badje en standaard in de badkamer. Nu hebben we een frame voor op het bad waar het badje in zit en een aankleedkussen op zit. Reuze handig!Misschien is dat nog een handige tip voor andere die een kleine badkamer met bad hebben!
Liefs,
Mar

Wij hebben beneden een kleine badkamer, dus ook geen plek voor standaard, bij de 1e 2 hebben we veel gebruik gemaakt van de Tummytub met standaard, alleen zijn wij erg lang, en zette dan de Tummy op de eettafel....en dat ging prima, het enigste nadeel is dat je moet sjouwen met volle Tummy's en badjes...het is idd erg zwaar !
We hadden ook een los badje van Ikea geloof ik, en die sjouwde we ook naar de huiskamer, of vullen per emmer...

Die badjes hebben we niet meer (had al me spullen al weg gedaan) nu heb ik een standaard met bad gehad van collega, volgens mij voldoet dit prima, of het nou een badje van een duur merk is of 1 van de Hema, de vrom blijft hetzelfde.

Terug
Bovenaan