graag zou ik andere meningen horen

Wij hebben een zoon van ruim 2 genaamd Jayant. Mijn man is surinaams en ik nederlands dus onze kindjes zijn mokka's

We verwachten midden maart onze tweede zoon.

Twijfelen tussen de naam Waylon of Ayden?

Wat vinden jullie van deze namen?

Bedankt vast voor je mening
 
Hoi supertje

bedankt voor je reactie.. op de 1 of andere manier kon ik niet terug reageren..

Wat jij zegt is ook een voor en tegen van mij.. Vind Ayden wat gewoner en Jayant hoor je ook zo niet zo vaak. Ik neig zelf meer naar Waylon.. je blijft volgens mij door die hormonen toch twijfelen over alles hihi

 
Ik zou eerder voor Ayden gaan... want ik zou mijn kind nooit vernoemen naar een BN'er. ;) Ayden hoor je hier in Drenthe niet zo vaak... maar Jayden dan weer wel. Dat is zeker te 'standaard'... In omgeving Rotterdam heb ik Ayden wel vaker gehoord... maar Waylon ook. Daar wonen toch meer Surinamers dan hier in Drenthe. haha. Surinamers zulke lekkere gerechten... en leuke feestjes. :)
Succes met kiezen!
 
Heleen: Ik kom uit omgeving Rotterdam en geef les op een basisschool in Rotterdam, maar een Ayden heb ik nooit gehad en ook geen Waylon :) Wel Jaydon of Jaiden.
En ik had bij Waylon ook de associatie met die zanger!
 
Tnx voor de reacties.. we hadden al tijdje twijfels over welke van de twee namen.. en toen werd bekend gemaakt dat waylon mee doet met songfestival dus hoor je dat nu ook steeds in het nieuws..
Ik denk wel dat we er uit zijn maar 100%zeker nog niet
 
Terug
Bovenaan