oh wat fijn om zulke herkenbare verhalen te lezen. Wij hebben een dochtertje van ruim 2 die ons echt is aan komen "waaien". Zomaar ineens raak, zonder eens bewust ermee bezig te zijn. En nu zijn we dus bewust bezig voor nummer 2, ik ben half juni gestopt met de pil. En ik vind het erg! en ik vind het spannend! Naief misschien maar ik had verwacht dat het wel weer de eerste maand raak zou zijn. En nu duurt het voor mijn gevoel zo lang, en ook een beetje te lang. en soms slaat dan inderdaad de paniek toe. Manlief maakt zich nog nergens druk om. Die zegt steeds: je bent er teveel mee bezig, dan kan het ook niet!" Dat is een lekkere tekst he! Maar gelijk heeft ie wel. Ik heb onderhand "blauwe" borsten van het steeds aan voelen of het al zeer doet
Ik moet as donderdag (denk ik) ongesteld worden. zit ineesn op 26 dagen ipv 28. Voor de rest zitten we midden in een verbouwing/verhuizing, dus dat werkt ook niet lekker mee. Ik wil zo graag en ben zeker gezegend met de kleine meid die we al hebben, maar toch....Ook wij hebben zowat om de dag "geklust" elke keer, maar dat heeft tot nu toe niks opgeleverd. Ik vrees dat mijn lichaam ook nog op orde moet komen na het stoppen van de pil. Maar nogmaals ereg fijn dat er meer zijn zoals mij op dit forum. Laten we vaker chatten, ik duim voor jullie allemaal.
Wanneer is jullie NOD???
liefs mij