graag zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hoi iedereen,
wij proberen nu 3 maand om zwanger te worden, mijn ongesteldheid is onregelmatig en al een keer heel weinig een een keer heel erg. veel gerommel in mijn buik snap er niets meer van. voelde de ei ook de afgelopen 2 maand wel alleen dit weekend niet terwijl het wel moest. ook genoeg ervoor gedaan om een kindje te verwekken.
is er iemand die hetzelfde voelde nadat ie net gestopt was met de il of iemand die me er iets eer ver kan vertellen. het is voor mij allemaal nieuw.

alvast ontzettend bedankt, mariska

Ik kan je helaas geen antwoorden geven,
want ik heb afgelopen vrijdag de laatste pil geslikt.

Wel wil ik je succes wensen en hoop ik voor je dat
je binnenkort zwanger zult worden. duim duim

Liefs, Nadine.

hey nadine dankje voor je berichtje, misschin kunen wat belevenissen delen op deze manier.
wens jou ook veel geluk en hoop dat je snel zwanger bent zal ook voor jou duimen.

groetjes mariska

Hoi Mariska,

ik ben nu 3,5 maand geleden met de pil gestopt. Ik ben nu nog onregelmatig ongesteld en heb vaak gerommel in mijn buik en af en toe steken. Moet zeggen dat het nu wel minder wordt, in het begin was het best wel heftig. Ik heb ook niet elke keer rond dezelfde periode gerommel, lijkt heel willekeurig. Maar dat kan geen kwaad. Je lichaam moet gewoon weer wennen. Heb het ook aan de huisarts gevraagd en die zegt dat het 1 maand tot 1 jaar kan duren voordat je cyclus op gang is. Kortom: bij elke vrouw is het anders. Dus niet te druk maken hoor!
Heel veel succes!
Lies

In een woord, het is dus altijd afwachten.
O nee 2; geduld is ook erg moeilijk helaas

quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 18:01:04'));

In een woord, het is dus altijd afwachten.
O nee 2; geduld is ook erg moeilijk helaas

Zeg dat wel; ik ben onregelmatig en dat gerommel voel ik wel maar ook onregelmatig, ben al 8 maanden gestopt met de pil, maar nog maar net bezig. Kan totaal geen wijs uit mijn cyclus. Dus gewoon maar lekker blijven oefenen
Maar succes allemaal, is toch wel erg spannend vind ik zelf. Van te voren heb ik tegen mezelf gezegd dat ik me er niet zo mee bezig zou houden en nu na twee maanden is daar al geen sprake meer van.

groetjes Rannie

Hoi Mariska,

Ik ben  pas in juni gestopt met de pil dus erg veel raad kan ik je niet geven.
Ik snap wel hoe graag je het allemaal wilt voelen en zien.
Dat heb ik ook.. ik weet dat het niet zo zou moeten zijn maar toch kan ik overal op letten..
Je zegt tegen jezelf.. maak je niet druk, maar ja..
Wij hebben het zwanger worden maar uitgesteld en uitgesteld.. totdat we zoiets hadden van 'ja nu is het tijd' en  toen had ik  ook direct zoiets van oke dan wil ik ook vandaag zwanger worden.. maar helaas zo gaat het niet..

Het is rustig aan doen, een beetje details bijhouden (doe ik in mijn agenda) wanneer je dingen voelt zoals steken e.d. en dan komt het inzicht vanzelf wel.

Laten we mekaar steunen en hopen dat we over een paar weken zelf met glitters kunnen strooien.

Liefs Julia

Terug
Bovenaan