Graag zwanger worden!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik bijna 21jaar (wil graag en jonge moeder zijn)  hebben een kinderwens. In Juli 2008 ben ik gestopt met de pil en werd in Augustus 2008 voor het laatst ongesteld.Sinds dien bleef de ongesteldheid  weg.  Heb tussendoor ovulatie testen uitgevoerd maar zonder positief resultaat. Ik weet dat het meestal even kan duren voordat je ongesteldheid opgang komt na gebruik van de pil. Maar na een tijdje wachten heb ik de dokter gebeld en hij zei dat ik een half jaar moest wachten, was het er dan nog niet moest ik even langskomen. Half jaar was voorbij en ik zat bij de dokter. Moest mijn bloed laten testen op vrouwlijke hormonen, alles was in orde. Nu moet ik weer een half jaar wachten en mocht er dan nog niks op gang komen word ik door gestuurd na de gynocoloog. Ik vind het wel vreemd vooral omdat ik nog zo jong ben. Zijn er meer mensen die het zelfde hebben?

Groetjes Deborah

Hoi Deborah,

Jeetje wat een verhaal zeg. Ik krijg het gevoel dat je een beetje met een kluitje het riet in gestuurd wordt. Ik ken je huisarts niet maar er proeft bijna zoiets van "je bent nog zo jong kijk nog maar even aan".
Ik ben zelf verpleegkundige dus misschien iets feller hierin maar het is jouw lijf en jullie kinderwens.
Ik weet niet hoe je jezelf erbij voelt maar ik zou denk ik toch een verwijzing naar de gynaecoloog vragen/willen zeker met   negatieve ovulatie testen.

Succes,

Liefs Jessy

Ja de huisarts zegt: Je bent nog jong, als je nu al wat ouder was en tegen de 40 aan liep was het een ander verhaal. En ze zijn redelijk moeilijk met een verwijzing.
Dus nog even afwachten. En hopen dat de gynaecoloog niet eens nodig is.

Hoi,

Ik zou toch echt een doorverwijzing vragen hoor! Dan kunnen ze even kijken wat er aan de hand is, en er misschien al iets mee doen. Vind het wel heel afwachtend allemaal.

Succes!

gr. Jacqy

Goh wat ontzettend vervelend. Maar ik vrees dat er niks anders op zit. De meeste vrouwen worden uiteindelijk binnen 1 jaar zwanger. Hopelijk hoor jij daarbij.

He meid,

Ik was ook al jong gestopt en mijn vriend en ik hadden snel de keuze gemaakt hoe of wat.. Uiteindelijk in 1 jaar maar 3x ongesteld geweest dus naar de huisarts gegaan. Ook ik kreeg te horen te jong maar had aangegeven dat wij een kinderwens hadden en het op deze manier niet ging lukken. Hij heeft me een doorverwijzingsbrief gegeven. Nu ben ik 20 (word 21) en loop ik sinds okt. '07 bij de gyn..

Mocht je erover willen praten of iets kan je je mail geven en dan voeg ik je wel toe of iets dergelijks..

Succes!

Liefs.

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 20:05:28'));

He meid,

Ik was ook al jong gestopt en mijn vriend en ik hadden snel de keuze gemaakt hoe of wat.. Uiteindelijk in 1 jaar maar 3x ongesteld geweest dus naar de huisarts gegaan. Ook ik kreeg te horen te jong maar had aangegeven dat wij een kinderwens hadden en het op deze manier niet ging lukken. Hij heeft me een doorverwijzingsbrief gegeven. Nu ben ik 20 (word 21) en loop ik sinds okt. '07 bij de gyn..

Mocht je erover willen praten of iets kan je je mail geven en dan voeg ik je wel toe of iets dergelijks..

Succes!

Liefs.

He Maike,

Bij jou is het dus het zelfde verhaal. Maar je loopt als sinds okt.'07 bij de gynaegoloog? En zonder positief resultaat? Wat zeggen ze dan tegen je? Ik vind het echt k*t zo, dan wil je jong moeder worden en daar is dan de kans nu niet voor. En telkens maar weer hopen dat je ongesteld word. Ik hoop dat het bij jou ook snel de goede kant op gaat.

Mijn emailadres is xx_deborah_xxjes@hotmail.com.

Kus Deborah

Terug
Bovenaan