Granaatappel(sap) en walnoten voor innesteling?

<p>Hi dames, </p><p>Ik ben even benieuwd. Ik kreeg van iemand de (ongevraagde) tip om dagelijks een glas granaatappelsap te drinken en een handje walnoten te eten. Dit zou na de eisprong een eventuele innesteling mee kunnen helpen door de anti oxidanten enz enz enz. </p><p>Nu ben ik niet zo van het ongevraagd advies krijgen al bedoelen ze het niet verkeerd, maar bij deze tip dacht ik wel Hey! Dat kan vast geen kwaad aangezien beide natuurlijk zijn.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee, of kent iemand die er ervaring mee heeft of of of haha ik ben benieuwd naar jullie mening.</p>

Ha! Met granaatappelsap heb ik geen ervaring, maar walnoten eet ik wel zo goed als dagelijks. Maar we zitten in ronde 6, dus echt succesvol kan ik het niet noemen... Je hebt wel zo'n theorie 'eat yourself pregnant'. Daar zou je op kunnen googelen als je geinteresseerd bent in voeding en zwanger worden. Dat lijkt me iets meer onderbouwd vanuit de wetenschap dan 'zomaar een ongevraagd advies'. Hopelijk is het snel raak voor je!

Ja, ik hoor wel vaker dingen over eten en zwanger worden maar de granaatappel en walnoot had ik nog nooit echt gehoord dus was natuurlijk wel even benieuwd haha.
Bedankt!

Hahaha wow ElsieJoy! Ik ga NU omega 3 opschrijven. Denk het elke keer als ik iets van je lees, maar vergeet het steeds. Ik weet dat je inderdaad geen prof bent maar voor jezelf er toen helemaal ingedoken bent. Toch handig om wat kennis van mee te pikken ;) 

Dat is nog eens uitgebreide info! Bedankt ? Wat ik las als reden waarom granaatappelsap gezond zou zijn is omdat het beschermt tegen de vrije radicalen die vrijkomen tijdens de bevruchting/ innesteling. Want als die vrijkomen gaan makkelijk alle omliggende cellen stuk en gebeurt er die maand dus niks. De stof die hier voor zorgt is volgens mij kalium, wat ook in sap zit. Maar dan dus hoe puurder hoe beter en weer beter biologisch dan niet. Als ik het zo goed verwoord.. 

Terug
Bovenaan