Granuloom

Hallo iedereen,

Heeft iemand op dit forum ervaring met een granuloom (wild vlees) in het naveltje van een baby of kind?

Ik wil graag weten hoe dit in Nederland wordt behandeld, aangezien ik in Afrika woon.

Groetjes,
Afrika
 
hoi afrika

tygo had ook wild vlees aan zijn naveltje een klein bultje hoor!
ze hebben het een paar keer aangestipt met zwavel(voelen ze niets van)
het droogt het wild vlees op en op den duur is het weg, tygo heeft nu een heel mooi naveltje overgehouden.
gretjes veroeska en tygo
 
Hai Veroeska,

Heel fijn dat je reageerde op mijn mailtje. Mag ik vragen welke kleur dat bultje bij Tygo had? Hoe oud was je zoontje toen? Zat het diep in zijn naveltje?

Bij mijn zoontje, zes weken oud, is het bultje roze van kleur en geeft vovht af. Was dat bij jou ook zo?

Ik hoop dat je dit nog leest,

Groetjes,
Afrika
 
Hoi Afrika,

Mijn dochtertje had ook een stukje wild vlees bij haar naveltje.
Idd roze van kleur, Echt een bolletje wat uitsteek er kwam vocht uit.

Bij haar zat het niet diep in haar naveltje het zat gewoon in wat normaal een gaatje is zeg maar.

het is aangetipt net als bij Tygo, Ze moest wel nog 3 keer terug om het te laten aanstippen.

Hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes
 
wij hadden precies hetzelfde zoals hierboven beschreven. ik vond het heel eng en vies, dat het zo lang duurde voordat het indroogde. na twee keer aanstippen bleef er een prachtig naveltje over! (ik was het eigenlijk alweer vergeten)
groetjes Anna
 
idd zoald hieboven een rose bultje was soms een beetje etterig en kwam er vocht uit soms was het ook iets opgezet, na het aanstipen met zwavel wordt het bultje zwart, toen het bij tygo helemaal was uitgedroogd bleeft het zwart toen kreeg ik als tip om babyolie in zijn naveltje te doen en gewoon een par minuutjes laten zitten en dan afvegen en dat doe je elke dag tot het zwarte weg is bij tygo was dat al met 2 dagen maar het kan ook iets langer duren.
succes veroeska en tygo
en nu heeft hij een supper mooi naveltje.
 
Terug
Bovenaan