Grapjurk

Door één van mijn msn-hartsvriendinnen werd ik er tot mijn verbazing op gewezen dat ik blijkbaar weer actief ben op dit forum. Bij deze wil ik eenmalig melden dat dat niet zo is, ik weet niet welke grapjas hier berichten onder mijn naam schrijft maar dat ben ik dus niet. Ik kom nog wel op het september-forum maar ik heb er hier echt geen zin meer in.
Trouwens, voor diegenen die dachten dat ik weer terug was en vroegen hoe het gaat: bedankt, het gaat erg goed met mij en de baby. Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat.
Iedereen nog een fijne zwangerschap toegewenst. Na dit bericht zal ik niets meer op dit forum schrijven, dus alle Loentjes die zich hierna melden zijn iemand anders. Dat jullie het even weten.
 
Dat kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan...Worst! Da's hartstikke slecht als je zwanger bent hoor! Je mag geen worst! Als je worst eet tijdens je zwangerschap kunnen er vreselijke dingen gebeuren, heb ik allemaal tijdens mijn studie biologie geleerd dus ik kan het weten!
 
Terug
Bovenaan