grappig je wordt dik maar zelf heb je dat niet door

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames
Vandaag th shirts gepast en kwam tot de conclusie dat ik er veel dikker uitzie dan dat ik me voel. Voor mijn gevoel heb ik een buikje maar in de spiegel is ie enorm groot (vooral van opzij)
Grappig he, hebben jullie dat ook?
NB ben 26 weken en ca 6 kg aangekomen...
gr
Babette

Hoi Babette,

Haha dat ken ik wel,ik ben zelf dan nog niet zo ver als dat jij bent(21w+3d)maar ik kijk ook vaak ff in de spiegel vooral s ochtends uiteraard waarneer ik gedoucht hebt en dan zie ik ook een bol buikje en idd je hebt het helemaal niet door,het sluipt er gewoon een beetje in haha.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Bernice(21w+3d zwanger,augustus forum)

Hallo. Ik heb dat in deze zwangerschap niet zo, maar toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik dat wel ja.. Ik weet wel dat we toen eind november nog een weekendje naar Valkenburg gingen (was eind januari uitgrerekend en hoefde toen dus nog maar 9 weken), en daar hing zo'n grote spiegel als je de douche uitstapte.. Dus ik liep daar in mijn onderbroek en tshirtje langs, en toen viel het ook ineens bij me Jeetje wat een buik!! Haha, idd grappig dat je het eigenlijk niet zo door hebt, en dat het dan ook ineens opvalt.
Groetjes Anne-Marie

Ja hoor, heel herkenbaar. Ik moet zeggen dat als je elke dag in de spiegel kijkt het ook niet zo opvalt. Zo af en toe valt je dan ineens op dat je buik echt enorm gegroeid is. En aan mijn kleding merk ik het ook heel erg. Momenteel lijkt het helemaal hard te gaan. Ik ben erg benieuwd hoe groot mijn buik in totaal gaat worden. :)

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Ik herken het ook wel. Ik ben nu een dikke 24 weken zwanger. Als ik na het douchen in de spiegel kijk, zie ik nog niet echt een zwangere buik.
Alleen als ik dan mijn kleren aan doe, accentueert het veel meer en zie je het wel heel goed.
Mijn wederhelft zei gisteren nog: "Nou, je buik is nu toch wel goed te zien hoor!"
Ik vind het niet erg, ben er wel trots op. Ik heb er lang op moeten wachten (tot ca. 21e week) want ik wilde er wel graag zwanger uitzien. En nu is het dan zover. Ben ook erg benieuwd hoeveel groter die nog gaat worden....

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan