grappig kind

A

Anoniem

Guest
We hebben zo gelachen om Marissa vanavond. Ze kwam op een gegeven moment zo voorbij gewandeld

Ik vroeg me af waar ze haar andere slof had gelaten. Die had ze hier neergezet

Precies op de plek waar we hem altijd zetten als ze haar schoentje mag zetten. Zo ontzettend schattig. Vervolgens ging ze elke 5 minuten naar haar slof wijzen en er in kijken of er al wat inzat. .
Hilarisch toch. Morgenochtens als ze wakker wordt zit er netjes weer een kadootje in. Weet alleen nog niet hoe we uit moeten leggen dat het na vrijdag klaar is, ben bang dat we hier tot ver in januari de schoen blijven zetten

groetjes Linda, mv Marissa 14.5 maand

Het is wel errug schattig!!! Haha, als Eline en Youri de schoen gaan zetten, begint Eline alvast aan de wortel voor het paard te knabbelen.

Ach Linda, wat leuk...
Ik denk dat we gewoon symbolisch de sint gaan uitzwaaien, en hard zingen aan het einde van de pakjes avond..Dag Sinterklaasje...en dan maar steeds zeggen dat hij nu weer weg is..
De kids hebben ieder een sintslinger op hun kamer hangen..En die gaat er dan dus ook vanaf..
Hopelijk snapt ze het zo..
Maar de schoen zetten doen we nu niet meer..Morgen pakjesavond..en klaar..
Dan is Mees de 19e jarig, word 6..en ik de 25e..dussss genoeg te feesten..hihi
Gr Rina

Aaaah, zo schattig! Hihi, ben benieuwd of ze het door heeft dat hij na morgen niet meer komt. . .

Groetjes van Sonja

Aaaah, wat lief! Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan; of de kinderen dadelijk wel beseffen dat sinterklaas ECHT weg is.......

liefs miranda

o Hilarisch zegen dat smoeltje
Ja dat kan nog een hele strijd worden, maar misschien heb je hier iets aan.....
Iedere dag heb je het sinterklaas journaal op ned 1 en 3 en nu is er vrijdag een langere uitzending vanaf 17.15 uur en ik herinner me van vorig jaar wordt er goed aandacht besteed aan dat de sint weggaat. Je zou daar samen naar kunnen kijken en dan heb je een handvat

succes
Achnita
mv Mike (4jr) en Brian (16 mnd)

Haha, wat een bijdehandje zeg! Wel grappig dat ze ook echt steeds ging kijken of er iets in zat!

groetjes Maris

OOOOO, zo leuk die foto! Je ziet echt op haar gezichtsuitdrukking wat ze denkt!
Dit moet je zeker bewaren en inplakken. Zo leuk voor later!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan