Grappig...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Hier ben ik dan weer eens een keertje.
Ik was vanochtend bij mijn buurvrouw, die past op Quinten en ook op het zoontje van
mijn vriendin. Vroeg ze me ineens of ik zwanger was!!!!
Ik zei hoezo dan (zij weet niet van onze plannen)??? Ze dacht iets aan me te zien.
Ik zag er anders uit. Dat had ze ook tegen mijn vriendin gezegd dat zij er anders uitzag
en jawel zij is dus wel zwanger van de 2e!!!
Het zou kunnen maar dan is het echt nog maar een paar dagen (net eisprong gehad).
Dus ik hoop het maar ga er maar niet vanuit. We zullen afwachten..
Maar ik vond het wel grappig dat ze het zei.
Liefs Melanie mmv Quinten 3e ronde 2e kindje NOD 7 juni

Hoi Meltje,
Raar he dat mensen dat dan vragen en ook onbewust denk je dan toch dat het misschien een teken is.....
Ik had dat wel, iemand zei een voorspellende droom te hebben gehad en zei dat ik zwanger was. Ik had nog meer tekenen toen, zoals een veranderende eetlust. Later bleek het dus niet zo te zijn en was ik heel erg teleurgesteld en heb in een flinke dip gezeten.
Ik hoop voor jou dat het een goed teken is. Veel succes

nou het zou wel mooi zijn, zou het waar zijn.
ik ken ook iemand die dat heel snel ziet aan iemand, het lijkt me zo raar, waar zie je dat dan aan, kijk als je al een paar maanden bent, ok dan snap ik het wel,
maar zo pril?
maar we gaan gewoon verder he

Eigenlijk is het ook confronterend. Wij zijn bijna een jaar bezig en is niet leuk dat er vaak mensen vragen ben je zwanger.....

nee klopt dat kan ik me voorstellen.
toen een vriendin van me vertelde dat ze ervoor gingen dacht ik dat ik heel belangstellend was, maar eigenlijk was het voor haar niet leuk, maar dat zei ze niet tegen me en ik had het niet in de gaten.
tot ik het op een gegeven moment doorkreeg, dus ik vraag niets meer, maar als ze erover begint dat haak ik in.
zij zijn ook een jaar bezig
ik snap dat het lastig is, vooral als je lang bezig is, dan heb je zoiets van:
hou nou eens op met dat vragen

en dat is dus precies de reden waarom ik nog even stil wil houden in de omgeving dat we aan het proberen zijn. mocht het niet lukken dan krijg je al die vragen en moet je het aan iedereen uitgaan leggen dat het niet wil..
manlief vind het best wel moeilijk om zn mondje te houden haha die zou het het liefst van de daken willen schreeuwen

wij vertellen het ook aan bijna niemand, of alleen mensen waarvan we weten dat die zijn mond houden. zoals mijn broertje of zo, mijn zus juist weer niet, want die staat daar helemaal niet voor open en heeft het id dat ik mijn leven verpest met een kindje
omdat ik nog zo jong ben haha
maar goed...

hoi hoi

ik heb ook wel een s gehoord dat er mensen zijn die kunnen zien dat je zwanger bent,wel raar ja,waar kunnen ze dat toch aan zien.
en ik vind het ook vervelend dat mensen elke keer vragen van "nou,is er al wat"?
maar goed had ik het maar niet moeten vertellen,maar dat is eigenlijk zo gekomen,
mijn schoonzusje vertelde mij dat ze gestopt as met de pil,en ik was dat ook net,en ze vertelde er meer over,en wat bleek zijn we een dag naa elkaar gestopt met de pil,maar goed toen kon ik mij niet stil houden,en heb ik het ook verteld,maar zij was na 3 maand
zwanger,en moet nog 6 weekjes en dan is ze uitgeteld.
ach en van het 1 komt het ander,en nu weet eigenlijk de hele familie dat wij bezig zijn,maar gelukkig vragen hun er nooit naar,alleen mijn schoonzusje die zelf zwanger is.

aan de ene kant vind ik het wel fijn dat ze het weten dan kun je nog een keer van je afpraten maar aan de andere kant ook weer niet!!!

xxxtam80

Terug
Bovenaan