grappig

Hoi allemaal.
Ik zit nou een poosje wat berichtjes te lezen met de antwoorden enzo, omdat je overal wat van leert...
Nou moet ik zeggen dat ik er hoe langer hoe meliger van wordt. Natuurlijk zijn er heel veel serieuze onderwerpen, maar o,o, dan krijg je ineens zo'n gekke joyceline met de vraag of iemand haar accuut naar het zh kan brengen, en dan die reacties van jullie, echt ik lag helemaal in een scheur!! en dan die anoniem, die wel/niet/wel/niet zwanger wil worden, o,o,...
Nou, ik moest dit gewoon even kwijt, ik hoop dat dit berichtje niet negatief wordt opgevat, want dat is niet mijn bedoeling. En voor iedereen, genietze van het zwanger zijn!!
Groetjes,
Susan
 
Hoi Susan, dit alles werkt bij mij ook mijn lachspieren hoor!.Het maakt dit forum ook welweer heerlijk om te lezen, terwijl ik ontzettend veel heb aan de serieus met gezond verstand teksten.Gelukkig zijn er hier meer van, want met verbaasde blik lees ik zo nu en dan de vragen van sommige meiden. Die zijn hun verstand al erg lang kwijt, haha.

Liefs Melanie
 
hoi susan.
je hebt helemaal gelijk hoor.
sommige vinden dat gescheld niet zo leuk. maar ik vind het ook vaak lachen, als iemand met zoiets komt, en dan al die reacties te lezen.
bedoel het ook niet negatief hoor. maar ben nou eenmaal niet zo heel gauw beledigd zoals sommige. en die kunnen dan zo lekker uit hun dak gaan.
vind ik ook wel eens grappig. ik denk dat nu vele dit niet in dank af zullen nemen...hihi
maar ach jaa..ben er toch bijna. dus heb ik hier niks meer te zoeken. zijn ze van me af hihihi.
nou succes met je zw.schap en geniet ervan zou ik zeggen, want het gaat heel snel voorbij...(behalve de laatste week is het wachten geblazen)

doei liefs van sandy
 
Het is idd lachen om al dat gekissebis te lezen, wetend dat het waarschijnlijk grotendeels wordt veroorzaakt door hormonen. Heerlijk, ik ben nu voor de 3e keer zwanger, heb het dus diverse malen doorlopen en om dit alles te lezen is soms lachwekkend. Maar het krijgen/hebben van een kind is iets fantastisch en gelukkig voert dát nog wel de hoofdlijnen van dit onderwerp.
 
Ja, ik lach me ook rot soms. Vooral omdat er op zo'n berichtje enorm veel reacties komen. En dan vervolgens spreken we weer met elkaar af om niet op rare berichtjes te reageren, hahaha! Ik heb een dochtertje van 21 maanden en ben aan het klussen voor de 2e. Maar ondanks dat ik (nog) niet zwanger ben kom ik regelmatig effies meelezen hier....Geweldig! En natuurlijk ook voor de serieuzere onderwerpen.
 
Terug
Bovenaan