grappig

Goedemorgen allemaal!

Ik vind het zo grappig om 's ochtends het forum op te starten en te zien dat er nog niemand iets geschreven heeft!
Je kan goed merken dat we allemaal verlof hebben en's ochtends eerst lekker rustig aan doen. Ik moet er helaas wel iedere dag vroeg uit om Margo naar school te brengen. Als ik daarna thuis kom doe ik altijd eerst ff een bakkie en check ik mijn mail enzo. Kom dan even hier langs en zie dat jullie allemaal nog aal het bijkomen zijn van de rommelende of niet-slapende nachten.
Vannacht zelf ook weer een uurtje of 2 wakker gelegen van de jeuk en de pijn. Ik hou zoveel vocht vast inmiddels dat de huid op mijn voeten, benen, armen en handen helemaal strak staat. Nou was mijn bloeddruk prima maandag maar vraag me toch af of ik de gyn even moet bellen dat het zo erg wordt...........
Fijne dag allemaal! Dat er maar veel kleintjes mogen bijkomen vandaag!

Greetz Esz

Als ik smorgens beneden kom is het ook 1 van de eerste dingen haha om te kijken of er gereageerd is en of er misschien snachts babytjes geboren zijn...
Ben zo nieuwsgierig!

liefs Marina

ik kijk ook altijd s'ochtends, en meestal staat er dan idd niets nieuws bij.... maar goed, we hebben ook niet elke dag vroeg iets te vertellen denk ik...

hahha

Terug
Bovenaan