Grappig!

Ik liep vanmorgen over de markt met m'n jas open, want het is best warm. Staat daar een man met de Telegraafkrant. Op het moment dat ik langsloop zegt ie: speciale zwangerschapsaanbieding voor jou!
Ik had eerst niet door dat ie het tegen mij had, maar het was toch zo. Ik liep snel door, maar kwam met een glimlach weer thuis. Mensen beginnen het dus echt te zien!!
Vandaag ben ik precies 14 weken zwanger. Dat is dan al best snel volgens mij. Krijgen jullie ook al een buikje??

Hoi,

vandaag 14+3 en kan het bij mij ook gerust een 'buikje' noemen. Groeit lekker zeg maar. Kan ook al mijn broeken niet meer aan en sommige rokjes laten het ook al afweten....... dus ben maar overgestapt op de jurkjes met een 'echte' zwangerschapslegging. Zit wel heel lekker, scheelt ook een hoop misselijkheid zonder druk op de buik. Moet er wel bij zeggen dat ik heel klein van stuk ben en van mezelf smal gebouwd, misschien scheelt dat ook.

liefs Son

Hoi!
Ik ben nu 13 weken, en begin het sinds vorige week ook echt te zien. Ik kan mijn eigen kleren nog wel aan, maar er is duidelijk een 'buikje' te zien. Ik ben trouwens ook klein (1.58)
Liefs Chantal

Ik ben nu 11 weken en met 9 weken kon men het al zien! Heb nu echt een duidelijke buik..
Bij mijn eerste zag je het ook al zo snel.. Heerlijk toch!
Lekker genieten..

Liefs

Hier ook al n aardig buikje aan het krijgen hoor! Dit is mijn tweede en merk wel dat je het nu sneller ziet als bij de vorige.
S avonds verbaas ik me er wel eens over hoe dik ik al ben! Ik lijk wel 6 maanden zwanger zo opgeblazen is mn buik dan!

ik liep zaterdag in ah kwam er ook een vrouw aan zo jij hoefd niet meer zo lang of wel waarop ik zeg ben net de eerste drie maanden door dus moet er nog 6 ooh zegt die vrouw je hebt al een aardig buikje , ik zeg tegen mijn schoonmoeder die naast me stond het begint weer met al die opmerkingen we hebben er smakkelijk om gelachen .
je ziet het dus al heel goed .
heerlijk van genieten toch

liefs evelien

Terug
Bovenaan