Grappig

Vandaag nog een echo gehad. Alles ziet er prima uit. Wat wel grappig is. Ik weet heel zeker dat ik pas op donderdag zwanger ben geworden (de medische malle molen) En eerst hadden ze me naar de woensdag vervroegd en nu naar de maandag. De echo zei namelijk precies 12 weken. Terwijl dat pas donderdag is hahahahaha.

klopt! was bij mij vandaag ook, volgens de echo was ik 5 dagen minder ver, maar de vk zei er wel direct bij dat ze dat pas echt konden zien bij de 12 weken echo. dus wacht nog even af welke dag ze zeggen.

@jk87 ik had met de eerste ook dat ik minder ver bleek te zijn dan dat ik dacht. Nu zeggen ze dat ik verder ben terwijl dat toch echt niet kan, aangezien dat er op woensdag (morgen dus 10 weken geleden) het eitje nog in de eierstok zat en 's middags heb ik een injectie gekregen dat het eitje donderdags zou springen. Bij mij is het dus net andersom.

Hahah dat is idd wel sterk, zo nauwkeurig ishet dus niet..
Volgende week krijgen wij de 8 weken echo, heel erg spannend, morgen een afspraak maken! Hebben er zin in en duimen dat alles goed is!

Liefs

ik ben blij te lezen dat meerdere mensen weten dat ze eerder of later zwanger zijn geworden.

ik weet namelijk dat mijn laatste dag van mijn menstruatie op 4 sept was en dat ik in de weken(6 om precies te zijn)geen sex heb gehad omdat ik alleen op vakantie was.
pas zes dagen later,maar als ik dit aan geef wordt er niet naar me geluisterd ze blijven echt de eerste dag van je laatste menstruatie aan houden.

ach ja het zal wel ergens goed voor zijn zolang het maar gezond is.

groetjes,

hey

bij mij net zo! ik was zeker van de 28e maar het is nu de 25e aan de groei van beebje te zien.. 2 echo's gekeken en klopte echt bij de 25e!
nou ja weet je zeker dat ze je niet te lang laten lopen als je wel over de 40 weken gaat! hihi
we hebben gewoon snelgroeiende ukkies! ;-)

liefs

Terug
Bovenaan