grappig

Ben net bij de gyn geweest. Na een opgewekte menstruatie moest ik een echo laten maken omdat mijn baarmoederslijmvlies 7,5 maand op aan het bouwen was geweest. De helft is nu weg, maar het was te klein om te curreteren. Dus opnieuw aan de primolut. Vandaag starten (cd9) 5 dagen slikken. En dan gaan we weer aan de clomid. Bij onze 2e was ik proefkonijn met het halverwege in de cyclus doorstarten met hogere dosering van clomid. Met het gewenste resultaat. Nu (bijna 2 jaar later) is dat hier standaardprocedure geworden. Vond het wel een grappig feitje, gezien ik de eerste was, waar hij het probeerde. Dus slaat een dosis niet aan, vraag of je een doorstart mag maken. Ze verspillen hier liever geen tijd en dat zou eigenlijk overal zo moeten zijn!

Inderdaad een grappige bijkomstigheid. Het is dus zo goed bevallen!
Maar, het wil uiteraard nog niet zeggen dat het bij elk ziekenhuis hun beleid is.
Dat is het vervelende van het beleid.

Nee dat is zeker zo. Maar vragen mag nog altijd. Sommige ziekenhuizen doen er allemaal zo lang over. Wat dat betreft prijs ik me gelukkig met deze gyn. Hoef maar te bellen en kan gelijk terecht. Dat is echt fijn. Bij de tweede mochten we heel snel weer beginnen (er zit 14 maanden tussen mijn mannetjes) En nu ook weer. Volgens hem kan ik dat met gemak aan hihihihi.

Terug
Bovenaan