Grappige kinderopmerkingen

Vandaag geen gestoei, Thomas (22 maanden) vind het maar niks en probeert het toch nog even. "Nee, Thomas dat kan niet anders heeft de baby in mama's buik auw." Thomas begint mijn trui en shirt omhoog te trekken en zegt: "Baby uit!"

Emma van 5 is het er helemaal niet mee eens dat ze de naam van de baby nog niet mag weten. Ze voelt zich echt beledigd. Ik beloofde haar laatst dat zij als allereerste mag weten hoe de baby heet als ze geboren is. Maar dat is niet genoeg voor haar, boos zegt ze: Nou als ik later een baby krijg, mogen jullie nooit weten hoe die baby heet. Opa, tante.........., ome............enz. wel, maar jullie niet.

Ook draagt ze vaak geweldige namen aan die zij erg mooi vindt bijv. Shanana, of Rattaplan (wat volgens haar voor een jongetje en meisje kan).

Hieris het ook de naam geheim onder mama en papa want anders verteld Marek die net zo snel door als het geslacht van de baby hahaha....Maar de baby heet hier nu peanut

Toen ik zwanger was van Jens liep hij op een keer naar de babykamer en riep heel hard de baby is hier niet Nee die zit nog in mama's buik waarop hij weer naar mij liep en een keer op de buik klopte en zei hey baby kom er is uit ga is in je eigen bed slapen

Hoi,

Ons zoontje 18 maanden denkt op het moment dat iedereen een baby in de buik heeft. als wij vragen waar de baby is, wijst hij wel altijd eerst naar mijn buik maar ook zijn eigen buik moet dan al snel bloot.
Hij dacht laatst zelf dat mijn schoonvader die een buikje heeft dat hij een baby in de buik had.

Myrthe had vanavond zelfs buik-baby-pijn zoals zij het noemde.
Moest dr broek ook losser en ging ze heel hard ademen door de buik op en neer te bewegen en riep: Kijk mama baby schopt!
Ook haar pyamajasje met knopen moet aan de onderkant open blijven net als mama's jas, want anders past dr buik niet, zegt ze hahaha
Dus hier niet 1 maar 2 zwangeren. Arme papa.....

Terug
Bovenaan