Grappige lieve baby dingen !?!

Sinds een paar weken is mijn dochter aan het brabbelen. Sinds een week heeft ze opeens uitgevonden dat ze dat ook tijdens het drinken kan doen. Ze laat dan even los (ik geef bv), lacht dan naar me en brabbelt een zin. Om vervolgens weer verder te drinken. Echt heel grappig, net alsof ze even wil laten weten dat het lekker is of zo !

Iemand anders ook iets liefs of grappigs meegemaakt met haar baby !?!

dat zijn de echte geniet-momenten toch!

Cas is in de fase dat hij wil gaan brabbelen, maar er komt nog geen geluid uit. Laatst lag hij in de box en ik zat ernaast met een knuffelschaapje tegen hem te kletsen. Ik zei " bee bee zegt het schaapje. zeg maar dag tegen schaapje" Cas spant zich enorm in en zegt ineens 'beeee' Klonk echt als een schaap! En daarna was ie helemaal verbaast over zichzelf.

Vanmorgen helemaal krom gelegen door mijn mannetje.

Hij lag op zijn rug in het wiegje met de speen in zijn mond. Moest ie niesen. Speen vloog minstens 20 cm recht omhoog. Ik schoot in de lach en hij lag me aan  te kijken met zo'n blik van 'wat gebeurt me nu weer'. Heerlijk.

Haha geweldig!! Yinthe ligt nu al enige tijd hele verhalen te brabbelen tegen een kaal peertje bij ons aan het plafond. Ze heeft me toch een lol, lacht hardop en schudt met haar hoofd. Geweldig hoe makkelijk een kind zichzelf kan vermaken.

Papa had laatst haar luier verschoond en zei heel blij: Geen poep deze keer!
Mevrouw dacht oohh, wil jij graag poep? Pruttelpruttelpruttel en lachen daarna. Zo van haha papa ik heb je!

Swen begint altijd te lachen zodra ik mijn shirt omnhoog doe...
op het moment dat mijn tepel zichtbaar is, zie je een glimlach van oor tot oor... zo grappig!

(nu al een echte kerel dat mannetje van ons!)

Dat brabbelen is zo lief...

Thomas mag dan een van de jongste zijn hier maar brabbelt er al vrolijk op los, het komt vanuit zijn tenen! hahaha
En lachen van oor tot oor, en dan een kreet eruit gooien!
Ik geniet er iedere dag van, voor je het weet issie groot...

Onze charmeur....

Groetjes Elise, mv Merel en Thomas

hahahaha ja Carina, wij zijn ook naar de beurs geweest!!

Het is maat 68, maar hij valt erg klein uit vind ik!
Thomas heeft maat 62, maar deze past precies!

Ach ja, gratis t-shirtje he, altijd leuk.

Terug
Bovenaan