Grappige momenten

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

jullie hebben vast wel grappige en leuke momentn met je kleintje die je niet meer vergeet, ikvroeg me af welke dat zijn.

Als Jesse iets doet wat niet mag en ik zeg er wat van, dan kijkt hij me heel lang aan met die onschuldige ogen en krijgt hij een klein grijnsje het is dan erg lastig om serieus te blijven.

Met mijn voet druk ik vaak op de aan en uit knop van de stofzuiger, laatst zag jesse dat en hij pakte mij vast aan mijn been en zijn voetje kwam omhoog om dat ook te doen, ik vond dat zo grappig!

Er zijn nog veel meer van zulke dingen, ben benieuwd naar jullie reaties!!!!

Groeten Linda

heey,oja heel herkenbaar,wij hebben van die elek.bedbodems maar  t ophanghaakje van mijn kant is stuk en ligt dus op de grond.
ik heb nog weleens de neiging om al ik naast t bed sta de knop met mn voet in te drukken..en wat doet madam nu ook?? ja hoor ook met dr voetjeen kijkt dan echt zo van ..mama doet het ook zo..

en ja dan moet je je lach in houden....
groetjes

Als je Eline vraagt of  ze je  een kusje wilt geven, gaat ze met een heel hoog piepstemmetje NEENEENEENEENEE roepen. En uiteindelijk komt ze je toch een kusje geven.....

En als ze iets doet wat niet mag, dan zegt ze Ohhhhhhhhhhhhhh, met het handje voor haar mond.

Hoi,

Afgelopen vrijdag mocht ik met Bas weer naar het CB. Bas kreeg van die mevrouw 3 blkokjes, uit een bakje, om op elkaar te stapelen. Dat doet hij, maar daarna was hij heel boos... Die mevrouw vroeg wat hij nu wilde. Ik zei dat ze hem maar even zijn gang moest laten gaan, dat zou ze het zelf wel zien...
Bas klimt van de stoel.
Loopt om die vrouw heen.
Grijpt het bakje van haar bureau.
Klimkt weer op de stoel.
Zet de andere blokjes ook boven op de toren.
Kijkt ons trots aan en zegt: "Tadaaaaaaa!"
Ik lachen natuurlijk. Zegt die verpleegkundige: Dat hoeft hij nog niet te kunnen.

En laatst was hij mij gewoon aan het plagen. Ik weet het bijna zeker. We reden achter een bus, dus ik probeerde Bas 'bus' te laten zeggen. Hij lachte wel lief, maar hij zei het mooi niet. Wat ik ook probeerde. Ik was nog steeds bezig met mijn pogingen om hem 'bus' te laten zeggen, toen we moesten stoppen voor een trein. Rijdt te trein langs, zegt Bas: "Bus" terwijl hij naar de trein wijst. En lachen dat hij deed. Hij zat me gewoon te jennen!

Groetjes, Karin

PS: Van Eva zou ik hier wel 100 van dit soort grappige dingen kunnen plaatsen...

Feline doet vaak grappige dingen, ik probeer het allemaal in een boekje op te schrijven.
Vandaag kwam er een man van Ziggo internet doormeten. Die man lustte wel een kopje koffie. Dus ik had een senseo neergezet en tegen Feline gezegd dat het van die meneer was en dat ze er niet aan mocht komen.
Ze zat er wel de hele tijd naar te kijken en te wijzen. Maar ze kwam er niet aan.
Toen die man ging zitten en zijn koffie ging drinken zei ze: OHHHHH
En weet je waarom: Ze krijgt van ons bijna altijd wel een lepeltje met het schuim dat bovenop zit, dat vind ze lekker. Ze was dus helemaal beledigd.

groetjes Maris

Wij waren van de week met Rik in het parkje bij ons achter en er waren wat oudere jongens aan het spelen en die waren van die zonnepitten aan het eten (nouja tuffen hah), Rik staat te kijken en gooit zijn hoofd naar voor en begint ook te tuffen, wij kwamen niet meer bij, ik hopn dat ie het niet binnen ging doen, maar gelukkig niet. En natuurlijk mijn verhaal dat Rik op zijn speelkleed had gepoept

X Saskia
mv Rik 18,5 mnd

Ik was Jennifer  aan het verschonen, toen raakte ze haar buikje aan en zei "kietelen".. hihi of ik haar dus ff wilde kietelen... zo schattig!!!!

Wij verzinnen  af en toe een spelletje aan tafel om Jennifer zo langer aan tafel te houden... Nu hadden we laatst ook weer wat verzonnen, met je handen op de tafel slaan en dan moet iemand iets geks doen en moeten de andere dat nadoen, dus bv je handen op je hoofd houden of op je neus drukken en zeggen toet toet  .. dan wachten tot iedereen het doet en dan weer op de tafel slaan.
Ja ik weet het het slaat helemaal nergens op maar Jennifer vind het wel erg grappig en daardoor liggen wij ook weer in een deuk.
Nu zaten we laatst te eten en ik denk dat Jennifer het een beetje saai vond, want ze begon opeens met haar handjes op de tafel te slaan en riep net zolang papa en mama tot wij het ook deden. Vond dit zo prachtig dat ze zelf het initiatief nam en dat wij mee moesten doen..... haha ze onthouden dus best wel wat he!!!!

gr. Ilone

Ik zie zoveel dingen bij Birgit waar ik hard om moet lachen, ze gaan nu echt alles na doen. Wat ik zo leuk vind is dat wanneer ze in haar blootje is, of geen broek aan heeft er helemaal van gezien, dan zit ze er de hele tijd aan en en huppelt ze helemaal happy rond!

Ook alles willen opruimen en poetsen is erg schattig. Oja en als ze het buurjongetje ziet (bijna 11 mnd) dan gaat ze m kusjes geven en aaien..

Niet echt grappige dingen, maar soms doet ze zo raar dat ik echt dubbel lig, dan doet ze t er ook echt om, gekke bekken trekken etc..

Ik kan alleen maar genieten!

Terug
Bovenaan