grasveld...

...en wel op mijn buik.....Hormonen wat zijn jullie aan het doen?
Ik voel me even helemaal niet zo aantrekkelijk, op mijn buik begint zich een waar grasveldje te vertonen waar menig voetbalvereniging trots op zou zijn! En dan die pukkels!!!! Een heuse krentenbol op mijn kin. En wat doe je eraan?...lijdzaam toezien...(tsja, volgens de bakerpraatjes wordt het dan waarschijnlijk een meisje)

Zijn er meer dames die die verrekte hormonen vanuit ijdele overwegingen wel naar de maan zouden wensen?
 
Hahahahahhaaha meid! Bij mij was het de eerste drie maanden juist pukkel 88!!!! Nu valt het mee gelukkig.......................

buikhaar? aaaaaaaaaaaaaah!!

Ik vind je prachtig meid! En het gaat weer over!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Jaaaaaaaaaa, ik sluit me bij je aan. Gelukkig wordt het kraterveld op mijn gezicht nu minder, maar ik heb wat afgeknepen :)..... En om de bakerpraatjes tegen te gaan, bij mijn oudste zoontje had ik hier ook heel veel last van en het is toch echt een jongetje geworden...
 
Hahahaha, heel herkenbaar, ik schrok me laatst rot toen ik in bad lag en mijn dikke buik vol donshaartjes boven het water uit zag steken....ieeehhhhh... maar ja gaat allemaal weer vanzelf over....toch? ;-)
 
nou ik heb eigenlijk een pukkels of wat dan ook alles ziet er normaal en goed uit en we krijgen een meisje alleen mijn hormonen zijn ook behoorlijk irritant want ik zit met alles en iedereen te huilen zo erg:S
 
Terug
Bovenaan