GRATIS AF TE HALEN!!

A

Anoniem

Guest
een paar super irritante schoonouders.. je kunt ze afhalen in zeeland EN HET LIEFST ZO SNEL MOGELIJK..!!!!!

groetjes jessica

Hahahahaha.

Sorry meid ik mijn handen al vol aan de mijne anders had ik ze wel even van je overgenomen.

Gr. Patricia

haha ik wil ook wel ruilen ,maar dan krijg jr een super irritante tante hahahahaha

Gr anna

Nou, dan mag ik in mn handjes klappen denk ik.
Ik heb hartstikke goede schoonouders. Alleen merk je wel dat het een ander slag volk is.
Hun komen uit de Randstad en daar zijn ze recht voor zn raap. Maar wij Brabanders zijn een beetje terughoudend als ons iets niet bevalt, haha!
Je weet wel gelijk waar je een toe bent met ze

Liefs Debby.

Als echte Hollander zie ik gratis en ik moest kijken haha
Maar ik ruil de mijne niet, ze zijn super. Als ik jou was zou ik ze op marktplaats zetten en hun de link door sturen haha

Wel erg vervelend dat ze niet zo leuk zijn.

groetjes Maris

Ook ik wil mijn schoonouders niet (meer) inruilen. In het begin van onze relatie dacht ik er nog anders over maar inmiddels kan ik ze niet meer missen. Ze zijn er altijd voor ons en zeker in de periode dat het met mij erg slecht ging hebben ze heel veel geholpen. Maaike is ook erg gek op ze en ik hoop dat ze nog erg lang van ze kan genieten. Een paar jaar geleden zag het er niet naar uit dat mijn schoonvader het zou halen (darmkanker) en ik hoop dat hij nog lang van zijn kleindochter (en kleinzoon) mag genieten. Hij is helemaal gek met Maaike en het zijn twee handen op een buik.

Veel sterkte en ik hoop dat er gauw iemand je van je schoonouders komt verlossen.

Inge

Terug
Bovenaan