gratis baby doos dozen aan gevraagd gekregen ?

hoi wie heeft de gratis baby doos bij de etos weg gehaalt en wat zat er in ? ben benieuwd zou dr ook eentje krijgen maar krijg hem niet. mijn datum klopte niet op de bon veel eerder uit gerekend en was al paar dagen te laat met op halen zei het kassa meisje we sturen hem wel op nou niet dus. 2 x gemaild waar je je op geeft maar daar krijg ik ook geen antwoord weg. welwordt ik steeds gebeld   voor disney   boekjes abonnement of   andere boekjes met luister cd's maar daar trap ik niet in die kan je goedkkoop kopen op de rommelmarkt gelijk een hele stapel wat anders 1 boekje kost dus tip wordt niet lid.

Hoi

Ik heb de ETOS-doos al drie keer gehad!
We hebben de bon gehad en gingen naar de winkel om de doos te halen.
Dus ik zei dat we de bon hadden en ze ging de doos halen van achter. Ze is helemaal vergeten om het "uit te scannen". Dus ik met doos en bon weer naar huis. We zijn toen naar een andere ETOS-vestiging gegaan met dezelfde bon en kregen gewoon de doos weer.
Vervolgens kregen we een aantal weken daarna per post nog een doos. Ik had natuurlijk bij onze eigen ETOS geen doos opgehaald (volgens hun administratie, ze hadden nl niets uitgescand).
Dus aan het eind van het verhaal had ik er 3!!!

De inhoud:
2 luiers
een pak luierdoekjes met doos
een speen
een aventfles (voor onder de kolf)
verder wat tijdschriften en kortingsbonnen (oa weer voor luiers)

Best een leuk pakket dus.

De bon van de Blije doos is binnen dus die gaan we halen en van het Kruidvat ook.
Na de geboorte haal ik hem nog van de C1000.

Iemand anders nog andere tips???

Groetjes
Margo

Ik vind uit die doos de billendoekjesdoos van zwitsal handig. Verder heb ik alles bijna weeggehooid. owja zat ook nog een speentje in die ik heb bewaard.

Groetjes

Hoi hoi,
Ik heb hem bij het kruidvat meteen aangevraagd wist niet dat het daar ook kon!
Van etos zitten er wel grappige dingen in dit jaar. Ik kreeg hem thuis gestuurd want ik had hem niet afgehaald. Ja ik had ook nooit de afhaal bon gekregen dus....
De blije doos heb ik nog niet die krijg je bij 7 maanden toch?

Ik heb hem ook aangevraagd bij babypoint (wel gebeld want de website deed het niet) alleen mag het daar alleen als je een bon hebt gekregen van bijv. je verloskundige je moet ook opgeven waar je hem gekregen hebt. Niet alle verloskundigen geven hem uit nl. Ik kreeg een heel pakket bij de verloskundige en daar zat hij bij.
Die doos krijg je pas na de bevalling. Ik krijg hem mee in het ziekenhuis.

Hoe vraag je hem aan bij C1000? groetjes Macka

bij de c1000 krijg je hem als je na de geboorte met een geboortekaartje langs de c1000 gaat.(als je slim bent kan je er ook nog mee langs de plus markt, deze hebben een soortgelijke actie) weer was leuke dozen erbij. trouwens ik had me ook bij de etos aangemeld, maar het tot op de dag van vandaag nog geen kaartje gehad dat ik de doos op kon halen  toch maar eens achteraan gaan.nog mensen meer tips voor gratis dingetjes?

liefs,

hoi niet veel bijzonders dus in die doos. ja de doos van de plus is dr ook al sje een kaartje in levert. de doos van de kruidvat van 2007 die vondt ik tegen vallen dat was me het na de winkel toe rijden met de auto niet waard geweest bon uit printen en parkeergeld koste meer. je kan op marktplaats wel gratis dingen vinden meestal links met kortingsbon of een echo of   foto op cavans maar dan krijg je een concult van de begrafenis ondernemer dr bij die willen zo klantje lokken. voor de rest weet ik zo geen acties.

Vandaag de blije doos opgehaald! Hij is leuk hoor. Zitten makkelijke en lieve spulletjes in. Kan alles wel gebruiken geloof ik.
Maandag kan ik de babydoos bij het kruidvat ophalen! Ik ben dol op dozen
doei doei

Terug
Bovenaan