Gratis cadeau's/ doos...

Hallo, even weer wat anders...
Wie heeft er al wat ontvangen?
Zelf de etosdoos maar dat is altijd al vrij vlot.
En de kraampakket sinds kort aangevraagd, vorige week gelijk al binnen gekregen.
Van de rest nog niks gehoord!
Dacht dat die van de prenatal ook met 7 mnd kwam?

Groetjes Natasja (30wk 3dgn)

Hallo,

Ik had de Etos doos al vrij snel.

Vorige week kreeg ik een mail voor de doos van prenatal en de doos van de kruidvat kon ik 29 oktober ophalen.

Groetjes Cindy

Ontvangen jullie al wel het boekje van wij jonge ouders? Zo, ja dan had je de bon al moeten hebben. Anders nog even aanmelden op de site van prenatal en anders ff bellen zou ik zo zeggen.

Moet zeggen dat ik de doos van prenatal het leukste vond.

Bedankt voor de tip ga vanmiddag ff kijken.

Liefs Cindy

Hey!

Ik heb inmiddels de etosdoos, babydumpdoosje en wilde afgelopen zat. de kruitvat doos ophalen omdat ik dat vanaf 5 nov kon doen, waren ze alweer op. Deze week nog een keer proberen.
Prenatal doos is bij mij ook nog niet geleverd, maar dat duurt denk ik nog een maandje. Ik heb wel zaterdag mijn kraampakket van CZ gekregen. Wat een kraamverbanden whaaa! Werd er een beetje misselijk van, het idee. Mijn moeder en schoonmoeder hebben me gerustgesteld dat als het kindje er eenmaal uit is, dat het bloeden geen pijn meer doet. NOu we zullen het allemaal wel gaan beleven!

liefs

De doos van prenetal krijg je normaal in de 7de maand , hier was dat ook het geval..
Kreeg eerst een bon die ik kon uitprinten en daarna ene met de post omdat ik ook de Wij jonge Ouders krijg..

Van de e wij jonge ouders doos kreeg ik maar geen ophaal bericht. Nu zou die thuisbezorgd gaan worden. Hoop ik. Maar ook van de etos en de kruidvat hoor ik maar niks. Eignelijk vind ik het ook niet zo heel erg, want het is mijn derde en ik heb alles al wel. maar het blijft natuurlijk gewoon leuk.

Het kraampakket heb ik al wel, maar dat heb ik snel in een hoek gestopt. Daar zitten ook dingen in, waar ik niet teveel aan herinnerd wil worden, haha.

Terug
Bovenaan