Gratis cadeaus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik weet eigenlijk niet of jullie dit allemaal weten en om er optimaal van te profiteren wil ik jullie even het volgende meegeven :
Na de bevalling kun je, op vertoon van je geboortekaartje, bij PLUS en C1000 gratis een boodschappenpakket ophalen. Bij C1000 twv 25 euro en bij PLUS twv 35 euro. Mooi meegenomen toch ?! Kijk even op hun site (als er tenminste één bij jullie in de buurt zit).
Oh ja, en bij rainbowbabies krijg je een gratis mutsje als je een kaartje opstuurt. Toch leuk allemaal.
Ik hoop niet dat dit onder reclame valt en dat ik dit berichtje gewoon mag plaatsen.

Hebben jullie misschien ook nog iets leuks dat ik niet weet ?

Groetjes
Bibi

Via  zwitsal kun je sparen voor korting op producten van Bébé-Jou. Als je toch nog wat nodig hebt van een bepaalde serie. Scheelt altijd weer, maar is natuurlijk niet gratis. Vooral als je een doos met 6 pakken bildoekjes haalt, heb je in 1 keer alle zegels bij elkaar.

Die van rainbowbabies is al besteld   .

Hebben jullie de gratis doos van de kruidvat ook opgehaald? Ik wel en daarom werd ik vandaag gebeld door KruidvatMama met de vraag of ik niet wou overstappen op energie van kruidvat. De komst van een kleine kost immers al genoeg en nu konden we besparen op energie.....   Direct gevraagd of ze me uit de mailing willen halen voor de toekomst.

Liefs Noah

http://www.mybb.nl/

hier nog veeel meer gratis spulletjes

kruidvat box
etos box
prenatal box
babydump box

die hebben wij gehad of zelf voor aangemeld, prenatal en babydump erg mooie pakketten!

Oh Noah dat had ik vorige week! Wat vreselijk irritant he? Ik doe niet aan telefonisch kopen en bovendien vind ik het nogal vervelend dat ze dat via de rug van mijn babietje doen! Barst even zeg! ik heb ook gezegd dat ik niet meer gebeld wil worden haha.

Zo heb ik me ook afgemeld voor de Etos babydoos (felicitas) want die doos schijnen ze af te komen geven en dan komt er zo'n verkoopster die vanalles aan je wil verkopen, nou daar zit ik helemaal niet op te wachten dus!
maar heb een mailtje gestuurd en niets terug gehoord zul je zien dat ze alsnog bellen straks.

heb ook zo'n hekel aan die telefonische verkoop wij hebben ons aangemeld bij www.infofilter.nl en dit werkt super!!!! ik werd op een gegeven moment ook op mijn mobiel gebeld, daar zit ik echt niet op te wachten.

liefs Daantje

Die van Etos (felicitas) is ook langs geweest na de geboorte van Zoë. Wist van de omgeving dat het vrouwtje dat onze regio heeft binnen een kwartiertje weer weg is en zelf niet houdt van verkooppraatjes. Ze verteld wat ze moet (de kortingsbonnen bijlangs)  en probeert je niets aan te smeren. Ideaal, maar je hoort ook wel hele andere verhalen.

Heb die infofilter vorige week ook ingevuld. Ben benieuwd. Eerst alleen mijn naam gedaan en nu kijken of ze nog wel voor mijn vriend bellen, zo ja, dan ook hem invullen. Ben benieuwd.

We worden toch bijna elke week wel gebeld voor energie ed.... zeer irritant.

Liefs Noah

dat op mijn mobiel heb ik gelukkig nog niet gehad, maar manlief wel eens. Die stond een aantal jaren geleden dan ook met zijn mobiel in het telefoonboek. Dat hebben we toen ook maar meteen even afgemeld. Nu wordt hij niet meer op zijn mobiel gebeld.

Hoe heb jij je afgemeld voor die babykadoos van Etos, Daan ?? Want dat wil ik eigenlijk ook wel. Er zit toch niks bijzonders in die doos en dat gezeur van zo'n hostess heb ik geen zin in.

Terug
Bovenaan