Gratis echo

A

Anoniem

Guest
Leuk Leuk bij fontys kun je een gratis echo laten maken!
www.fontys.nl en dan bij fontysnieuws kijken

Heb net een emailtje gestuurd naar de school en kreeg gelijk een antwoord terug en ik mag vanmiddag om kwart voor 2 komen!!
Helemaal leuk vind ik het en dacht misschien iets voor jullie, het is voor zwangere tussen de 10 en 26 weken!! Ben er 25 en 3 dagen dus had geluk!!

Groetjes Donja

Leuk idee!!!!

Jammer genoeg is het voor mij te ver weg en ben ik te ver in de zwangerschap. helaas
Maar het is een leuk idee
extra foto's zijn nooit weg wat jij

groetjes jantine ( 27 wk, 5dg )

Ik ben benieuwd, ik heb net gemaild. Ik heb zelf daar gestudeerd dus lijkt me ook wel grappig daar weer eens rond te lopen.

Mijn man had vanmorgen ook de advertentie zien hangen bij de
verloskundige. (zegt dat dan pas als we weer buiten staan...). Het
lijkt me wel grappig wat extra echo-foto's. Ook leuk om de opa's en
oma's een keer mee te nemen. (Er mogen twee personen mee, las ik)

Judith

Nou ben geweest en het was op zich wel heel erg leuk, foto's stellen bij mij niet erg veel voor heb een foto van de omvang van het hoofdje van haar buikje en van haar bovenbeen!

Het ging mij er meer om dat ik ze even gezien heb weer ons meisje!
Heb er zeker 3 kwartier gelegen en tja ze moeten het allemaal nog leren dus duidelijkheid heb ik niet echt gekregen en qua beeld zag ik ook weinig maar goed al bij al ik heb ons meisje weer gezien en heb ze weer lekker bezig gezien daar binnen, en dat voor niks wat wil je nog meer!
Na afloop mocht ik een kleinigheidje uitzoeken dus heb schattige roze sokjes!

Meiden die nog gaan succes en veel plezier

Ik werd vanmiddag na een half uurtje al gebeld en heb een afspraak
begin september. Ben dan rond de 24 weken. Dus nog even wachten.

Judith

dat is wel even wachten inderdaad, ik stuurde vanmiddag een mailtje en een minuut of 5 later vroeg ze of ik niet gelijk kon komen!!
Ze komen nog wel wat mensen tekort denk ik want ik heb daar zo lang gezeten omdat ze geen mensen hebben!!

Hey Donja,

Lekker he dat je je kleine meid weer ff gezien heb,
Blijft lekker gevoel geven of niet soms?
Denk dat ze het ook wel leuk vinden als je hun een kaartje zou sturen als de kleine er is??

En ach ze moeten allemaal leren. want wat zouden we doen zonder de vk's??
Moet er niet aan denken als ik eerlijk ben.

Nou geniet er nog lekker van meid.

groetjes jantine

Terug
Bovenaan