Gratis echo

Nicole heeft het een tijd geleden al een keer gepost, maar ik heb net zelf een afspraak gemaakt voor een gratis 20 weken echo.

Dus voor iedereen die het toen gemist heeft:

Bij Fontys Paramedische Hogeschool te Eindhoven worden zwangeren gezocht die binnen dit opleidingsinstituut een echo willen laten maken! Als dank ontvang je een presentje en enkele foto’s van je kindje. In het kader van de opleiding echoscopie verrichten cursisten in het praktijklokaal van de hogeschool echografisch onderzoek van zwangeren. De praktijklessen zijn op verschillende dagen van de week gedurende het gehele studiejaar, meestal overdag, soms ook vroeg in de avond-uren

Dit echografisch onderzoek is mogelijk van 10 tot 28 weken zwangerschap. Een video-opname is niet mogelijk en er mogen maximaal 2 personen per zwangere mee komen kijken. Bij voorkeur geen kleine kinderen meebrengen, dit in verband met de apparatuur. Wil je meer informatie of een afspraak maken dan kun je contact opnemen met: Fontys Paramedische Hogeschool te Eindhoven, tel : 08778-79735, vragen naar Hanneke van Ballegooijen of mail naar H.vanBallegooijen@fontys.nl (met telefoonnummer graag)

ik heb een mailtje gestuurd!!

lijkt me erg leuk ik heb het ook geleerd !!!
ik ben zelf kraamverzorgende maar verpleegkundige en heb me erin verdiept en een verloskundige van onze praktijk waar ik dus ook mee werkt maakt ook echo;s en is afgestudeerd in echo;s maken of hoe je het noemt hihi

Hi!

Nou was echt leuk!
Eerst kwam de "ervaren" echoscopist en zij maakte alvast mooie echo foto´s voor mij, zodat de cursisten zich met de opdracht bezich konden houden. Al met al bijna een uur daar gelegen om naar onze beeb te kijken.
Daarna mocht ik nog een leuk knuffeltje uitzoeken.
Ze vroegen ook of ik nog vaker mee wil doen omdat ik nog zo kort zwanger ben. JA DUS!!!!
Vandaag weer bellen om een afspraak te maken. Ik moet er ongeveer 3 kwartier voor rijden, maar is zeker de moeite waard vind ik.

Liefs, Nicole 13w4d

Terug
Bovenaan