Gratis gezinsshoot omg Achterhoek

Hoi dames! Graag zou ik mijn portfolio uit willen breiden met een mooie gezinsshoot in bepaalde kleurstelling. Ik zoek hiervoor nog leuke, enthousiaste ouders met 2 a 3 kinderen. Maximaal 5 personen. Omgeving Winterswijk/Haaksbergen. Graag zou ik mee willen beslissen over de kledingkeuze en je maat S/M/L hebt is dit een pré want dan heb ik evt nog een paar mooie jurken. De foto’s worden overdags op een doordeweekse dag gemaakt, datum in overleg. Voorkeur december of januari. De temperatuur is ietwat kouder nu maar door gebruik te maken van verschillende laagjes over elkaar of een thermoshirt en een dag uit te kiezen waarop het beetje windstil is, is het buiten prachtig en goed te doen. De foto’s worden gebruikt voor mijn portfolio en als dank voor je hulp krijg je de foto’s gratis toegestuurd. Spreekt jou dit aan/herken je jezelf hierin? Dan hoor ik het graag! Liefs!
 
Als je een moeder met dochter van net 3 ook leuk vindt, heb ik wel interesse. Maat S en vind het juist wel leuk mee te gaan in de ideeën (en kleding) die je hebt. 
 
Bedankt voor je reactie, lief! Maar zeker omdat het om een portfolio gezinssshoot gaat, gaat mijn voorkeur wel uit naar het complete plaatje. Ouders met kind(eren).. sorry! Wie weet ooit nog eens een portfolio mothershoot ? Dus mocht jij of iemand anders daarvoor nog interesse hebben..
 
Wij hebben een dochter van 2,5 en een zoontje van 8 maanden, woonachtig in Groenlo. Ik draag maat M. We zijn overdag niet samen vrij, maar rondom de feestdagen hebben we nog vakantie/vrije dagen!
 
Terug
Bovenaan