Gratis: Kado dozen, proefverpakkingen e.d.

Hoi,

Wie kent sites waar je gratis dingen kunt opvragen voor je zwangerschap of na je zwangerschap?

Ik weet de:

Kadodoos van de Prenetal
Kadodoos van de Kruitvat
Kadodoos van de Etos

Bij de Etosvestigingen kan je nu een proefverpakking met drie luiers erin vragen.

Je kan een briefje sturen naar TPG Post voor een gratis brochure waarin je kan aangeven wat je wel/niet wilt ontvangen aan informatie en proefartikelen. Adres: TPG Post, In Verwachtingservice, Antwoordnummer 342, 2130 VB   Hoofddorp.

Groeten

 
die van de kruidvat kun je wel bestellen, maar je krijgt hem niet altijd. Ik heb er al meerdere klachten over op het forum gelezen en zelf heb ik ook geen ophaalbericht gekregen. Ook een mailtje over of de adresgegevens juist waren, wordt niet beantwoord.

Verder is een 9-maanden beurs de ideale plek voor gratis dingetjes.

groejts
greet
 
Hoi Tan,

Ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar er zijn ook een aantal supermarkten die een babydoos geven als je een geboortekaartje geeft/stuurt. Ik weet in elk geval dat de Plusmarkt dat doet, Super de Boer en Jan Linders (zit alleen in het zuiden van het land). Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes, Hille
 
ik wilde even reageren op de klachten van de kruidvat kadodoos.
ik had het ook aangevraagd en kreeg idd. steeds maar geen afhaalbericht.
ik heb toen ook via internet   gevraagd hoe dit kwam en keer de volgende dag al een antwoord terug, dat het zo snel mogelijk werd gemaild.
die zelfde week heb ik de doos dus op kunnen halen!

zitten best leuke en handige spullen in, dus de moeite waard

groetjes
 
Ik had het ook met de kruidvatdoos en heb toen gewoon nog een keer het formulier proberen in te vullen en toen gaf ie aan dat het al aangevraagd was en toen kreeg ik een dag later het afhaalbericht.
Ik heb bij de babystunter(nu baby dump) ook een doos vandaan met een bordje en een meeneem doosje voor doekjes en sponsjes enz.. wat leuke dingetjes.
Dat van die super de boer zal wel een aktie zijn vanuit die super de boer zelf want dat is niet standaard bij alle super de boers bij mij op het werk ( de super de boer) doen ze dat niet namenlijk.
Groetjes TIna
 
kijk eens op deze site.. staan ze allemaal op:
http://www.watkostenluiers.nl en dan moet je links in die balk staat
ergens gratis dozen en daar moet je dan op klikken
 
 Hoi,

Wanneer je bij babydump (bijv. via internet) de gratis catalogus besteld krijg je er van die hele leuke witte sokjes bij zo van; 'loop eens binnen'.

Groetjes Ineke
 
Terug
Bovenaan