Gratis Kadoos

De ZwangerKadoos zit vol leuke en handige producten. Wat dacht je van tijdschriften als Kinderen, Ouders van Nu, Groter Groeien, Kek Mama en OOK; kortingsbonnen voor luiers, een speentje voor de baby, verzorgingsproducten en nog veel meer verrassingen!

GRATIS KADOOS
 
Ja en bij de baydoos komt een verkoopster je allerlei dingen 'aansmeren'. dus als je dat niet wilt, laat die zwangerdoos dan maar zitten. haha!

Ps. ik vond het zelf wel erg gezellig dat ze kwam... heb leuke dingen gekocht... maar ik zeg dit omdat sommigen dit niet weten en zich vervolgens ongemakkelijk voelen als zo'n verkoopster vanalles aan je kwijt wil.
 
hoi,
ik hoorde van een collega dat ze tegenwoordig niet meer langskomen. dus dat ze alleen de doos nog maar afgeven. dus dat scheelt weer in de dingen te kopen
 
Ik heb de doos net gehad..wel een telefoontje gekregen met vanalles wat ze me wilde aansmeren...ik heb het niet gedaan,alleen een abonnement op een tijdschrift.
 
Tja maar das ook typisch nederlands hè? We willen alles wel gratis hebben maar we willen verder geen gezeur aan ons hoofd ;o)
Die cadeaus moeten natuurlijk wel ergens van betaald worden.........
 
inderdaad komt er tegenwoordig geen vrouw van felicitas meer langs, maar de doos wordt opgestuurd via de post. Wel krijg je een telefoontje waarin ze je nog wat aanbieden.
 
klopt, mij hebben ze ok gebeld om het een en ander aan te smeren en de doos kwam via de post.
De babaydoos van prenatal heb ik van de week ook opgehaald. De zwanger doos vond ik prachtig, maar de babydoos viel mij erg tegen. Maar ja, het is gratis, dus mag je niet klagen.
 
Terug
Bovenaan