Gratis ledikantje in de aanbieding!

A

Anoniem

Guest
Van een vriendin die bij een kdv werkt hebben we een tijdje geleden een ledikantje gekregen. De inboedel werd daar vervangen en eigenlijk wilden ze deze bedjes bij het grof vuil zetten. Het bedje ziet er netjes uit en het heeft een neutrale houtkleur. Er moet 1 spijltje gemaakt worden maar dat zit er gewoon bij dus dat is geen probleem. Nu gaan wij als de zwangerschap toch goed blijft gaan een compleet kamertje kopen en hebben we dit bedje niet nodig. We vinden het zonde om het bij de vuilnis te zetten als iemand het wellicht goed kan gebruiken. Daarom de volgende vraag:
Wie o Wie heeft niet veel te besteden en wil dit bedje gratis af komen halen?

lfs ing

quote: Inge Flausmaus schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 20:27:33'));

Van een vriendin die bij een kdv werkt hebben we een tijdje geleden een ledikantje gekregen. De inboedel werd daar vervangen en eigenlijk wilden ze deze bedjes bij het grof vuil zetten. Het bedje ziet er netjes uit en het heeft een neutrale houtkleur. Er moet 1 spijltje gemaakt worden maar dat zit er gewoon bij dus dat is geen probleem. Nu gaan wij als de zwangerschap toch goed blijft gaan een compleet kamertje kopen en hebben we dit bedje niet nodig. We vinden het zonde om het bij de vuilnis te zetten als iemand het wellicht goed kan gebruiken. Daarom de volgende vraag:
Wie o Wie heeft niet veel te besteden en wil dit bedje gratis af komen halen?

lfs ing

Hoi Hoi,
Ik kan heel goed een ledikantje gebruiken nu de 2 de op komst is... maar ik weet niet waar je woont....
zou je me iets kunnen laten weten...

alvast bedankt
wilma

Hoi Wilma,

Ik woon in Zeist bij Utrecht. Je mag me mailen op inge12474@hotmail.com
x ing

Terug
Bovenaan