Gratis schoonheidsbehandeling voor Zwangere vrouw

Een leuke vriendinnenavond als je zwanger bent en nog eens lekker verwend worden is helemaal heerlijk. Boek nu een heerlijke huidverzorgingsavond of een handen of voetenavond. Je krijgt dan ook nog eens een mooi cadeau. Je huid wordt lekker verzorgd en opgemaakt met avond make up.. Ook producten voor de gevoelige huid voor vrouwen met gevoelige huid.

VERWEN JEZELF MET EEN LEUKE, GEZELLIGE VROUWEN AVOND. MET GRATIS SCHOONHEIDS ADVIES OOK VOOR JE VRIENDINNEN.. LEKKER ALLES UITPROBEREN EN VROUWENPRAAT.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie kijk dan even op www.kimberley.oriflame.nl

Met vriendelijke groeten,

Kimberley Dumee
Schoonheidsadviseuse
 
mooi meegenomen, alle vrouwen lezen het en het is nog gratis reclame maken.
alleen denk ik niet dat dit de juiste manier is.
Je kunt namelijk ook negatieve reacties krijgen. Zoals hierboven dus....
misschien moet je toch eens denken aan een betere PR en marketing......idee.
Of gewoon toestemming vragen en op deze site een mooie reclamebalk boven aan de site maken.
Okee, daar moet je aardig wat voor betalen, maar kunnen de vrouwen zelf beslissen of het iets is, zonder van te voren alle negatieve reacties te lezen.
Succes met je homeparty's.

gr. Annelies
 
Sorry hoor maar ik denk dat na 1 jaar en 8 maanden en nu eindelijk zwanger mijn interesse niet uitgaan naar schoonheidsbehandelingen en schoonheidsadviezen!!!

Veel suc6 verder.
 
Na ruim 35 weken zwangerschap en 20 extra kilo's erbij voel ik me helemaal niet in de stemming om bezig te zijn met schoonheidsbehandelingen. Er zit een bevalling aan te komen en een kindje waarbij Make Up er totaal niet toe doet, dus ja. Ik denk dat we allemaal, ongeacht hoever we zijn, we andere dingen aan het hoofd hebben...........
 
Terug
Bovenaan