Gravitamon

Hoi hoi,

Ik ben gisteren op controle bij de gyn geweest, ben nu 11 weken en 6 dagen zwanger en had een goede echo, gelukkig!

Nu adviseerde hij me om met het gewone foliumzuur te stoppen, en wel gravitamon te halen. Dit omdat ik toch veel gespuugd heb de afgelopen weken, en hier zitten veel vitamine's in.

Heeft gravitamon speciale tabeltjes voor zwangerschap? Of welke moet ik nemen? Er zijn zo veel soorten.....

groetjes Sanneke

Het is inderdaad gewoon gravitamon voor zwangeren. Er zit extra ijzer in, foliumzuur enz. Je krijgt in ieder geval binnen wat je moet binnen krijgen. De potjes kosten omstreeks 15 euro er zitten er 100 in een potje.

je kunt ook van etos eigen merk nemen maar dan heb je in een capsule vorm. Ik kon daar niet goed tegen. dus ben daarmee gestopt. Gravitamon is dan wel wat duurder maar beter verdraagbaar voor mij.

succes
liefs
talke

verkrijgbaar bij elke drogist, kan niet missen want er is maar 1 Gravitamon. Het is gewoon en multivitamine voor zwangere vrouwen, je kan dus in principe ook huismerk vitaminen nemen, als het maar speciaal voor zwangere vrouwen is, want je vitaminebehoefte is nu anders.

Gravitamon komt van gravida, wat zwangerschap betekent.
Dus gravitamon is voor de zwangere vrouw.
Er zijn gewoon verschillende merken multivitaminen voor zwangere vrouwen, vlgs mij is Gravitamon ook gewoon een merknaam.

he sanneke

ik had bij mijn eerste ook gravitamon en gebruikte het nog lang daarna ivm borstvoeding. NU ben ik overgestapt naar puur mama van VSM, is natuurlijker en wordt beter opgenomen door je lichaam (zeggen ze), maar vlgs mij maakt het niet echt uit hoor!

xx Puckylief

gravitamon is de zwangere versie van davitamon
ik vergeet regelmatig   een tabletje in te nemen
dus ik probeer het te composeren met mijn voeding
regelmatig ijzerrijke groente eten en appelstroop jammie
en pindakaas daar zit namelijk foliumzuur in

mijn verloskundige advieseerde mijn overgens om omega 3+6 capsules te halen
want dat is beter voor mij en de baby, daar heb ik nog nooit van gehoord

groetjes petra 18+5wk

Terug
Bovenaan