Grease

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Marissa heeft een nieuw shirt en ik vind hem zo schattig dat ik hem even met julie moest delen . Over blije moeder gesproken  Maar zeg nou zelf.. Hij is toch ook erg stoer

liefs Linda

Hoi Linda,

Inderdaad wat een geweldig stoer shirt. Zijn jullie ook gek op musicals of is het gewoon omdat je dit shirt zo mooi vind.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

We zijn niet echt gek op musicals of zo maar Grease is natuurlijk wel een jeugdherinnering en vooral ook lekker retro. Ze heeft ook een shirt van de Ramones en dat staat ook zo leuk. Ik ben nu nog keihard op zoek naar een shirt van Run DMC, maar die kan ik tot nu toe nergens vinden. Ik ben trouwens wel naar een paar musicals geweest en dat vond ik wel erg leuk maar mijn man krijg ik echt niet mee. we willen nu met mijn zusjes wel graag naar Dirty Dancing en dan zonder de mannen. Kunnen die mooi bij de kindjes blijven

groetjes Linda

WAUWWWWWWWWWWW!!!

Echt super leuk!!
Ik heb ook leuke herinnerigen aan de John Travolta tijd..hahaha(lang geleden he?)

Liefs,Sindy

Hey Linda,

Mag ik vragen waar je dat shirt gekocht hebt en of ze het ook in ee jongens variant hebben? Het is echt wel super gaaf...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi..
Super gaaf shirtje ja..leuk hoor..
Ik zag hier in de stad laatst een winkeltje, waar ze shirtjes verkochten, met erg lieve printjes..van uit die ''gouden boekjes..''
Kennen jullie die nog?
Gewoon schattig..
Gr Rina

Hoi Patricia,

Het shirtje komt uit een winkeltje dat echt alleen hier in Eindhoven zit maar het is van het merk Lvis. Hier verkopen ze ze ook

http://www.dreumes01.nl

groetjes Linda

Terug
Bovenaan