Greetje

A

Anoniem

Guest
He meid ,
Hoe is het met je???
Vond het moeilijk wat berichtjes van je te vinden, dus praat me even bij hoe het met je is??

Onder pap 1 heb ik mijn verhaal staan.
Daarnaast had ik dus vlak voor mijn andere nod een test gedaan en die was positief , man wat waren we blij. Echter 2 dagen later werd ik ongi! Je raadt het waarschijnlijk al zo'n romed test.
Toen had ik het echt gehad.
Maar oke nu goed nieuws over pap 1 en eirsprong. Mijn zoontje gaat binnenkort onder het mes om buisjes en amandelen te knippen en daarna voelt hij zich waarschijnlijk ook weer veel beter.

Dus binnenkort gaat hier hopelijk echt het zonnetje schijnen!
Hopelijk bij jullie ook!!!!

Liefs ,
Inge

hoi Ingee,
wat een goed bericht; gefeliciteerd met pap 1. Alleen jammer van die ongi. Balen met die romed-testen, ik heb er zelf nog 2 liggen, maar ga toch maar andere bestellen.
Hier is de twijfel weer toegeslagen. Met de ovulatietesten kom ik er niet echt uit, ik kan moeilijk uitmaken of het tweede streepje lichter of donkerder is. Maar volgens de temperatuur is er wel een eisprong geweest, alleen heb ik 1 keer helder bloed verloren. Had de nieuwe nod al doorgegeven, maar ik ben niet echt ongesteld geworden. Hoop nu maar dat het een ovulatiebloeding was en dat ik nog een week moet wachten op m'n nod. We zien wel, kan misschien op moederdag testen.
Veel sukses met klussen de komende tijd en sterkte met je zoontje, geef hem maar lekker veel waterijsjes, hopelijk heeft hij er niet veel last van.
groeten, Greetje

Greetje,
He wat spannend! 1 dag bloed is geen ongi en wie weet een innestelingsbloeding?!
Is je temperatuur nog steeds hoog?

Is dit trouwens je eerste? Ik las dat je in december een miskraam hebt gehad?
Ben je onder behandeling van een gynea?

Je ziet ik heb echt veel vragen aan je, want ik vind  moeilijk om informatie over je te vinden en wil graag jou verhaal kennen.

Hou me op de hoogte he!

ps moederdag zal wel een hele mooie dag voor jullie zijn

hoi Ingee,
Even denken of ik jouw vragen nog weet.
Wij gaan nu voor een derde, hebben twee dochters (4 en 6 jr). Ik loop niet bij een gyn, tenminste ben er alleen in oktober geweest toen ik een miskraam had. Ik hoefde toen niet voor een curretage, maar heb wel fors gevloeid. M'n cyclus kwam nadien snel weer op gang, is alleen een beetje lang; 36 dagen gemiddeld. Dit is nog steeds ronde 11, als die kleine bloedinkjes geen menstruatie-voorboden zijn.
De wens voor een derde is bij mij sterker dan bij mijn man, ik ben er dus ook veel meer mee bezig dan hij. En ben me bewuster van het feit dat ik per cyclus maar een paar dagen vruchtbaar ben. Hij heeft dan ook niet veel zin om extra vaak te klussen, vindt dat een kind uit liefde verwekt wordt en niet op "commando". Met die insteek hebben we wel twee dochters gekregen, dus zwanger worden lukt wel; het is  meer de timing dat het struikelblok is.
Dit is het verhaal ongeveer, ik moet nog een weekje geduld hebben. Weet niet of ik echt op moederdag ga testen, dan zitten we nl op de camping met vrienden. Is natuurlijk niet ideaal om een negatieve test te verwerken, we zien wel.
groeten, Greetje

He Greetje,

Temp nog steeds hoog. Hartstikke positief! Dan zal je dus niet ongi zijn geworden.

De derde!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk. Zelf kom en ik en mijn man ook allebei uit een gezin met 3 kinderen en dat is onze grote wens ook. Maar ja op dit moment zal ik al blij zijn als mijn zoontje sowieso een broertje/ zusje krijgt.

Bij mijn ouders was het trouwens ook mijn moeder die een derde wou en mijn vader 'niet zo'. Mijn zusje is echter nog steeds zijn kleine 'lievelingetje!!!'' .

Weten je kinderen dat ze misschien een broertje/ zusje krijgen????

Tot gauw!
Inge

Hoi, kan nog snel even reageren
 want ik moet eigenlijk vakantiespullen inpakken.
Pffffft kamperen met dit weer, kunnen we meteen goed testen
 of de boel waterdicht is.
Om nog even op mijn man terug te komen, ik denk dat hij het best
leuk zal vinden; alle tegenargumenten van hem waren alleen maar
practische zaken. Bv allemaal een eigen slaapkamer, een grotere auto,
het gemak dat we nu hebben nu de meiden al wat groter zijn enz.
Dus dat is inmiddels allemaal geregeld of wordt geregeld, dus we
zijn er klaar voor.
Wat de meiden betreft, die weten het niet. Tenminste dat denken we.
Maar het verbaast me soms wat ze ongemerkt allemaal opvangen.
Van de miskraam hebben ze wel wat gemerkt, dat was in de herfstvakantie
dus moesten ze een paar maal naar de buurvrouw omdat ik voor echo moest.
Maar ze hebben er eigenlijk nooit naar gevraagd wat er aan de hand was.
Het grappige is dat de oudste het op school over    "wensen" heeft gehad, en
een klasgenootje vertelde dat hij een zusje had gewenst en die toen ook was gekomen, Dus is ze druk met wensjes, die ze mij niet vertelt maar tegen mijn man heeft ze vertelt dat ze een meisjestweeling! wenst. Bijzonder is dat op de echo voor de miskraam twee lege vruchtzakjes te zien waren. Ben dus heel benieuwd of al die wensen van haar uit gaan komen  , wat mij betreft mag het....
Tot maandag, dan zijn we terug; hopelijk met goed nieuws
Greetje

Terug van weggeweest, we zijn nog net niet weggespoeld maar scheelde niet veel.
Maar ondanks het weer, was het toch lekker om een paar dagen weg te zijn
en hebben we ons best vermaakt.

Helaas is m'n temp aan het dalen. M'n menstruatie was wel erg weinig,
heb hooguit 2 dagen een "  vingerhoedje "-vol gevloeid verder bleef het steken bij
bruinige afscheiding (bleeh, vies praatje).  Inmiddels  begin ik steeds minder van m'n cyclus te begrijpen
Dus wordt dit ronde 12, nod 13 juni ; denk ik maar 't kan ook 2 dagen eerder of later zijn.Dit wordt dus weer een maandje testen om m'n eisprong te vinden, al vind ik het niet duidelijk met die streepjes; heb al wel weer nieuwe besteld.

Groeten, Greetje

Terug
Bovenaan