grieks eten ???

Je kunt gewoon alles eten! (heerlijk, grieks!)
Let op dat wat je eet wel goed doorbakken is en kaas mag je alleen niet eten als er 'au lait cru' op staat; ofwel rauwmelkse kazen, maar die komen bijna niet voor in Nederland!

Eet smakelijk, je hebt me op een goed idee gebracht! Ik ga ook snel weer eens 'grieken'!

Laatst nog grieks gegeten met mijn dikke buik, wel een gerecht gekozen waarbij ik zeker was dat alles goed doorbakken was...was heerlijk!!!!

Geniet ervan Yvonne

Feta en Tzatiki ofzoiets mag je beiden absoluut niet hoor!!!!!!!

Ik was vorig jaar zwanger en heb het nagevraagd....wordt van de rauwe melk zeg maar gemaakt!!! dus niet doen.

des te lekkerder is het straks

Groetjes Gea

Hoi gea...

tsaziki word van yoghurt gemaakt...dus mag je wel hebben en ik heb tijdens mijn zwangerschap kilo's tsaziki gehad en mijn dochter is kerngezond...

Eet smakelijk!!!

Groetjes Valerie

Ja hoor niks aan de hand je mag zowel feta als tzatziki, dit word van yoghurt met komkommer en knoflook gemaakt je kan er hoogstens van uit je mond gaan stinken :)

Gr Elmira.

gea heeft gelijk je mag geen grieks eten omdat feta van rauwe melk gemaakt word oftewel van geitemelk ik wilde laatst ook grieks eten en toen heb ik het nog aan me vk gevraagd en die raadde het af je moet het zelf weten maar ik zou het niet doen groetjes anne

Hallo,

Lekker tegenstrijdige berichten allemaal. hihihi.

Ik ben vroeger kaasmeisje bij de Albert Heijn geweest. De feta die daar werdt verkocht is van schapenmelk gemaakt, maar wel altijd van gepasturiseerde schapenmelk, en is dus niet van de geit. Ik Nederland komt bijna geen rauwmelkse variant voor. Anders zou het zijn wanneer je in Griekenlnad feta zou kopen ;-)

Tsaziki is idd van yoghurt gemaakt en kun je gewoon eten.

Groetjes,
Janneke

Terug
Bovenaan