griep en eisprong

Hallo dames het is voor mij de 1e keer op dit forum. Ik en mijn man hebben sinds een paar maanden besloten dat we graag kinderen willen. Dus is het klussen geblazen bij ons thuis. Nu ben ik al geruime tijd aan het temperaturen en heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. En rond de 16e dag mijn eisprong. Nu heb ik deze maand de griep en kan ik geen pijl trekken op mijn cyclus. Ik heb al vanaf dag 1 verhoging dit kan toch geen kwaad t.a.v. mijn eisprong toch? Kunnen jullie mij hier misschien antwoord op geven? Wel hebben we deze maand flink geklust dus vandaar mijn vraag. Nog een vraagje wat betekent NOD??

Nou groetjes Patries

Hoi hoi,de griep kan wel invloed hebben op de eisprong.het kan bijv later komen de eisprong,naar mijn wetende,maar als je veel geklust hebt,en het gaat goed daarbinnen dan,maakt de griep niet uit zwanger is dan zwanger volgens mij,gr manuela

Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ze op medisch gebied denken over griep en vruchtbaarheid. Zelf ben ik al vanaf begin september verkouden, het gaat maar niet over. Had eind september dus zeker niet gerekend op een zwangerschap. Tot mijn grote verbazing, en metname vreugde, was ik dus wel zwanger!
Dus het heeft er toch geen invloed op gehad bij mij.

Groetjes Mosy

Hoi,

De griep heeft wel degelijk invloed op de eisprong weet ik uit ervaring. Ik heb namelijk een hele regelmatige cyclus, maar had vorige maand de griep en de eisprong kwam pas een week later, na de griep...dus je krijgt de tijd om rustig uit te zieken van je lichaam...hi hi...

Groetjes, Jans

Terug
Bovenaan