Griep en geen pijnstillers mogen slikken.....

Hoi meiden,

Sinds gisteren officieel de griep te pakken.
Voel me zo ontzettend brak. Spierpijn tot in mijn haarwortels. en dan mag je maar 3 paracetamol per dag terwijl ik normaal brufen slik omdat paracetamol niks doet.
Gelukkig was mijn man vandaag thuis waardoor ik bijna de hele dag op bed gelegen heb.
bijna niks gegeten natuurlijk en zooooo moe GETVERDEKKIE

He bah, wat vervelend zeg! Hopelijk willen paracetamols toch nog een beetje helpen en knap je snel weer op. Wel fijn dat je man vandaag thuis was en je kon blijven liggen.
Beterschap!

Je bed in en eraan toegeven. Kruikje mee... veel drinken en slapen slapen dat is alles wat je nu kan helpen. Vers fruit kopjes thee en je laten verwennen...Klaar!!!

en doen he? ahhahahaha

ik dacht morgen weer te gaan werken maar mijn oudste naar school brengen en ophalen was al een hele kluif vanochtend.
Nu helemaal kapot lig op de bank...dus morgen nog maar even niet werken geloof ik.

Doe maar even rustig aan. Ik ben 1,5 wk onder de panne geweest en net weer boven Jan. Ga morgen of vrijdag weer aan de slag. Sliep bijna elke dag zo'n 12-14 uur!
Tip bij griep naast uiteraard groente en veel vers fruit, extra vitamine C tabletjes slikken, veel drinken, water, kruidenthee en vruchtensappen.

Beterschap meis!
Liefs

Terug
Bovenaan