griep, en misschien wat rustiger aan gaan doen?

ssteef

New member
Hoi lieve mama's in spe.

Hoe gaat het met jullie? Ik heb sinds zaterdag nacht een flinke griep te pakken:( erg lastig gelukkig gaat het nu weer wat beter!

Nu heb ik de vorige keer te horen gekregen bij de verloskundige, dat ik het rustiger aan moest gaan doen, Ik ben iemand die graag bezig is en dan ook bijna altijd naar het werk nog iets gaat doen. Ik heb echt geprobeerd hoor om wat rustiger aan te gaan doen maar op een of andere manier ben en blijf je druk. Nu denkt mijn vriend dat ik ziek ben omdat ik toch door bleef gaan, en niet echt aan de rem getrokken heb, en dat mijn lichaam nu zelf aan geeft van ho even wat rustiger aan doen. Nu geloof ik daar zelf niet zo in, wat denken jullie?

Morgen mag ik weer naar de verloskundige, vind dat nog steeds erg leuk! ook gaan we morgen weer een echo plannen dus dan kunnen we onze kleine uk weer gaan bewonderen.

liefs xx
 
Vervelend dat je de griep hebt. Ik ben zelf wel iemand die erin gelooft dat het lichaam voor je aan de bel trekt als je het zelf niet doet. Nu kun je natuurlijk ook gewoon een griepje te pakken hebben, maar het kan ook goed zijn dat het een teken van je lichaam is. Ik zou er in ieder geval wel goed naar luisteren en het goed uitzieken. In ieder geval heel veel beterschap en hopelijk voel je je snel wat beter.
 
Tja, het is altijd heel erg moeilijk om rustig aan te doen. Iedereen om je heen zegt het, en je weet zelf ook dondersgoed dat je rustig aan moet doen, maar ja, mij lukt het niet echt. En de straf is dan heel veel harde buiken, gelukkig doen ze geen zeer, dus het is niet gevaarlijk, maar soms wel irritant.

Ik weet niet wat je lichaam doet, denk niet dat je doordat je zelf te druk bent en doet, een griepje krijgt. De griep en verkoudheid heerst ook. Maar wie weet hoe ons lichaam reageert!!

Ach, proberen rustig aan te doen kan geen kwaad. Dat lukt mij zelf.....

Veel plezier en succes met de VK morgen.
 
Rustig aan gaan doen is heel moeilijk en doe je niet zomaar ff vooral niet als je normaal altijd bezig bent.
De griep heerst ook ik ben er net vanaf.

succes met alles en beterschap
 
Terug
Bovenaan