Griep en verkouden

<p style="text-align: left;">Op kerstavond kreeg ik de griep met koorts en keelpijn, ik was toen ongeveer 4/5 weken zwanger. Kort daarna kreeg ik last van een verkoudheid en mijn stem. Later werd het heel veel hoesten. Nu zijn we net iets meer dan twee weken verder en ik ben nog steeds verkouden en hoest mij kapot. En zwanger zijn en heel hard hoesten werken niet goed samen. Ik heb al vaak overgegeven. Temperatuur gaat ook op en neer. Ik ben een beetje radeloos, want voel me echt niet goed. Heeft iemand een gouden tip?</p>

Verkouden/verstopte neus komt door je hormonen.. echt idioot maar waar. Het hoesten hoort er denk ik ook bij, bij beide zwangerschappen in het begin veel last van gehad.. En ja, dat kan gruwelijk veel pijn doen in je buik ?
Een gouden tip heb ik helaas niet 

[quote quote=10281519]Verkouden/verstopte neus komt door je hormonen.. echt idioot maar waar. Het hoesten hoort er denk ik ook bij, bij beide zwangerschappen in het begin veel last van gehad.. En ja, dat kan gruwelijk veel pijn doen in je buik ? Een gouden tip heb ik helaas niet[/quote]
Daar was ik al bang voor haha. Thanks voor je reactie! 

Ik heb het net voor kerst gehad... ik perste een citroen met wat suiker in heet water en dronk dat 2 x per dag. Hoesten, daar nam ik een dropje of een hard snoepje voor waar je op moet zuigen verlichtte ook de keelpijn een beetje. Zo vervelend ! Hoop dat je snel op knapt!! Beterschap 

Ik ben ook weer de sjaak. Tweede keer deze zwangerschap. Echt een griepje. Vergeet niet dat je lichaam nu enorm hard aan het werk is voor de baby en je weerstand dus wat lager is. Waar mijn vriend in een week weer opgeknapt was, loop ik al 4 weken te sukkelen. Dat was de eerste keer ook.
Het enige dat je kan doen is rust, rust, rust nemen. Even accepteren dat het zo is. 

Terug
Bovenaan