Griep in het begin van de zwangerschap

<p>Hallo lieve mensen, sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben, ben nu 4weken en 4 dagen nu heb ik 2 dagen last van de griep gehad, heb geen koorts gehad. Wie heeft hier nog meer last van gehad in het begin en kan het schadelijk zijn? Ik hoor graag van jullie</p>

Het belangrijkste is dat je goed blijft drinken en je rust neemt. Iedereen kan wel eens ziek worden tijdens de zwangerschap, is heel vervelend maar kan volgens mij geen kwaad. 
En je kan natuurlijk altijd je verloskundige even bellen als je dat prettig vindt ?
Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel beterschap!

Let je er wel op dat je niet alle medicijnen mag hebben? 

ik ben 8 weken zwanger en heb een keelontsteking. En ik mag niks qua verlichtende medicijnen. Alleen paracetamol en van die keelpastilles zonder drop. 

gefeliciteerd en beterschap! 

Bedankt voor jullie berichten, ik had 2 ibuprofen genomen en toen kwam ik erachterd dat ik deze niet mag. Verder alleen paracetamol genomen. Gaat gelukkig al beter

Ik ben mijn hele zwangerschap  al grieperig verkouden word er niet goed van  
Schadelijk is het niet . Hoe meer  jij ziek bent hoe minder je kindje straks door de antistoffen die hij er tegen aan maakt. 
Verder zorgen dat je goed drinkt.  Dat is het belangrijkste.  
Iboprufen mag inderdaad niet alleen paracetamol .  Zonder cafeïne .
Het rotte is dat je amper wat mag als zwangere.  Dus is het belangrijk als je eet gezond te eten.  En goed op de hygiëne te letten.  
Verder is het uitzieken en hopelijk ben je er snel vanaf ?

Hoi,
Herkenbaar! Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Ook een aantal dagen flinke griep gehad. Paracetamol en dropjes gegeten. Verder Veel rusten :) hopelijk voel je je snel weer de oude! Heb je al een echo gepland staan?

Hoi,
Herkenbaar! Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Ook een aantal dagen flinke griep gehad. Paracetamol en dropjes gegeten. Verder Veel rusten :) hopelijk voel je je snel weer de oude! Heb je al een echo gepland staan?

Hoi,

Terug
Bovenaan